。﹏。無※無∼聊聊•w•
(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人
lym178
暱稱: yeemei
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
剪髮~~~
nth
nth
nth
好想........
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 23
今日人氣: 3
累積人氣: 899
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 7 日  星期五   晴天


nth 無奈 分類: 未分類

我岩岩番到屋企呀~~~好瘀呀岩岩><

我係樓下禁密碼時,突然間唔記得個密碼.....

咁岩岩好隔離有個師奶得開門,咁我好白痴咁問佢密碼係咩= =

我見佢個樣好唔耐煩咁行過黎禁密碼,搞到我好似好無奈咁,但又好似唔係.......

都唔知咩感覺..........

好喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~講番今日番學ge野

今日有asm........但係好悶,之後就中文堂~有少少眼訓

chem堂ms派番之前ge quiz,都ok~

唔識呀a.maths><但又要係咁計數

之後lunch係咁溫phy,咁晚冇溫過呀.........所以quiz個陣時有好多都唔識

bio做實驗呀,做完之後有好多功課要做~

放學時,再去lab記錄番d野,之後同ying走lu~~~~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

而家心情唔好呀,6點幾我都知媽咪會打電話番黎......

但估唔到佢要我落街去茶樓買豬排...........

我重來都未去過果間茶樓,而且亦都唔鐘意在放學之後再出去~~~!!!!!

我呀媽話要買ge係茶樓出面,點知落到去見到門口有2攤擋,咁我就睇下d豬排係邊啦~~~

我見其中1擋有好多野賣,就唔見有豬排.........咁就去另1個攤擋.....就同果個人講話要$20豬排,

跟住佢話係隔離攤擋,我當時感到好lor囉~~~~之後我就走番到隔離攤擋,突然有人同講話要買飛,

行到去買飛,買完就等買豬排........係到等果陣時我真係好想快d走人,真係好想快d走

買完喇~~~~~即刻快步番屋企.........

搭lift果陣時,好想將盒野係咁打落d牆到,但我忍住  

呀~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 






訪客留言 (返回 lym178 的日誌)


siuta 於 2005-10-07 10:18 PM 發表:
你今日咁籮ge = ="
好慘呀 ...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]