。﹏。無※無∼聊聊•w•
(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人(。▽。)人(。▽)人(▽。)人
lym178
暱稱: yeemei
性別: 女
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
剪髮~~~
nth
nth
nth
好想........
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 23
今日人氣: 5
累積人氣: 901
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 8 日  星期六   晴天


補習~ 分類: 未分類

今日7點10起身,但仍然好眼訓~~~~~~~

呀sir先講a.maths,講左差唔多成半堂,之後先講maths,

張工作紙好似好深咁~.~

之後就上英文~ms遲左上課,而ivy就差d遲到,

跑番學校.跑到上氣唔接下氣咁...........

好上堂喇,佢派左幾張w.s俾我地做~

好快咁就落堂..........ivy就問ms野~

ms望佢果陣時~隻眼登到大一大,好恐怖耶~~~~~

跟住就在到等人,其間係度傾小說d野~

佢地都落喇~個呀sir俾人欺凌呀~ivy仲想影低佢地........但最後落唔到手

then就各自番歸~~~

* * * * * * * * * * * * * * *

我而家心情唔好呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

非常之唔好!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好嬲呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我屋企出面係之前搭個棚,咁岩岩有3個人黎禁門鐘講話拆棚............

咁屋企人得我同呀爺......咁我冇理由開門俾佢丫ma~咁我話唔拆

之後呀爺係咁鬧我.....我好嬲.......

當佢一開始鬧人時就會鬧好耐,簡直係口水多過茶........

我果緊時睇ivy ge小說睇到一半睇唔落去,於是就打日記,即係而家e件事

我一路喊一路打,我係到忍住,但呀爺就門口果度係咁鬧,

當佢入左廚房時我即刻跑到我間房到喊,係到發泄,我點樣發泄~?你自己諗下

我係自己間房係咁喊,呀爺就咁鬧,果陣時我好唔想聽到佢把聲

我覺得自從呀ma死左之後佢就好似唔鐘意我,之前有2次都係咁

係第1次俾佢鬧過之後就好唔鐘意佢,佢之前住過護老院但唔知點解會番黎

佢唔係度ge時候感到樂得清靜...........

我真係好掛住呀ma............打唔落去(喊緊 )

 






訪客留言 (返回 lym178 的日誌)


..慧2* 於 2005-10-09 04:24 PM 發表:
 唔洗理佢啦*唔好為左呢d人浪費自己d淚水呀∼
我呀爺都唔中2我架啦,*佢鬧我我當佢唱歌仔架ja*
唔好唔開心啦,,,知嗎??!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都嘗試唔理佢架喇~~~~~
但........佢下下鬧我讀咩書,讀屎片............(差唔多咁上下)
所以點都好難忍~.~
但都好多謝你呀><
thx~
Posted at 2005-10-10 12:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ivy 於 2005-10-08 03:18 PM 發表:
may~唔好咁啦,
d阿伯係煩d ga la~~
唔好咁介意啦!
 
我為左氹下你,
我今晚一定更新!(氹到咩?!)
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~~~~
thx ar~~~!!!!!!!><
Posted at 2005-10-10 12:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]