■_早餐@黃石海觀山賓館
■_喜之郎荔枝味高鈣果汁果凍爽 ($2.5)
早上起不到床吃團餐/// 吃這啜啜項肚先~
■_午餐@黃石海觀山賓館
■_團餐
又是多菜團餐~ 口味有點辣, 但幾開胃(其實係肚餓......||||)
 
好味的蕃茄牛腩~但有少少辣~
 
大大心的雲耳~ 清炒但好爽口~

■_晚餐@陽新一中食堂
■_團餐
以為來到陽新無啖好食...但竟然幾好味~! 只是太油了 >_< 推介粟米+春捲~!
 
幾好味的酸酸乳~ 但那糖水{雜果+水}真的粉怪...||||
 
■_宵夜@陽新陽光大酒店
■_旺旺碎冰冰 葡萄味 半支
■_宵夜@陽新陽光大酒店
■_旺旺小小酥 ($2)
在酒店對面超市敗的.....口痕 XDDD

■_宵夜@陽新陽光大酒店
■_康師傅鮮蝦魚板麪
咬咬咬咬咬~ 個湯底都幾濃....

|