WHERE'S YOUR DIGNITY??
I AM OVER IT!!!
STOP YOUR FOOLISH BEHAVIOUR...
2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天


考試......完畢,,Times up,pens down!!!Hands up,pens down!! 分類: 未分類

~今日eventually考完試~
~但聽到MissHui講Usage最高分之後~
~不但驚奇,而且disappointed~
~First,驚奇係because任我點估都估唔到the higest mark係佢~
~Second,my objective就咁冇左~
~因為English~
~我連對其它subject都lost hope la~
~First,中史先la~
~今日考呀ma~
~我番到學校先開始溫秦~
~仲要之前個d都未溫熟~
~我計過~
~我at least扣左52marks~
~之後中文聆聽~
~我好多都係作落去~
~中文la:
~我d中文不嬲都唔好~
~Eng:
~唔洗講la~
~Higest marks都唔係我~
~Maths:
~更加唔洗講~
~我Maths一向差~
~History:
~唔識呀!!!
~So difficult!!!
~I.S.:
~冇溫呀!!!
~Geog:
~冇野好講~
~我計d distance肯定錯晒~
~d Maths實在太差~
~Eng listening:
~我唔識spelling呀!!!
~由一開始滿有自信~
~到而家~
~發覺自已肯定有好多科唔合格~
~Oh!!
~I wanna die!!
~I wanna cry!!
~不過算了~
~都過左去~
~考完試了~
~難道可以改變嗎??
~之後exam完~
~The last day of exam~
~我,So,Jasper,MelHo,katy Chan,Maggie同NatHui去街~
~Tiff同Christy都冇黎~
~真可惜!!!
~我地首先同左MissHui食lunch先~
~今次係我第一次冇遲到~
~仲最早到~
~MissHui勁搞笑~
~佢以為我地去PYC等佢~
~不過Thx Christy la~
~Christy幫左我地~
~notify左MissHui~
~哈哈!!
~之後Jasper,MelHo,So同NatHui all late呀~
~Ms Hayley個個呢!!^^
~等左勁耐~
~Am I so strange??
~之後我off左手提~
~勁好笑,Christy打唔到俾我~
~之後打去NatHui mobile到搵我~
~阿So猛咁噴飯~
~太horrible la!!!
~之後同埋MissHui係到畫鬼腳~
~因為有個$5冇人認領~
~我地係KFC見到一個經典場面~
~MissHui食個包食到跌左~
~跌既原因~
~係俾So嚇親~
~哈哈!!!
~Am I crazy??
~I don't think so~
~Christy,點解你要告訴我li個殘酷既事實~
~同MissHui confirm左之後~
~嘩!!!
~I want to cry!!!!
~之後MissHui走la~
~咁我地都食完~
~就走~
~去到Green Box~
~係到諗~
~唱唔唱K好??
~最後都入左去~
~佢地逐個逐個走晒~
~最後淨番我同Jasper~
~因為我地都係無限time既~
~唱完之後~
~冇晒人~
~我同Jasper去左影貼紙相~
~之後去左popular~
~Jasper買左隻天線低低B既DVD/VCD~
~我被人doubt呢~
~Oh!!!
~Hey!!!heartburn!!!
~Co Co Co!!
~Go Go Go!!
~關Co咩事??
~喂喂!!!
~Although我好鍾意你~
~你都唔可以咁問我架~
~你答你自已呀笨!!!
~Angry呢!!!!
~cold-shouldered!!!
~受夠la!!
~討厭呀!!
~媽咪唔係HK~
~有好處~
~有壞處~
~好處係可以free d~
~壞處係我的錢錢disappear~
~冇人俾錢~
~幾free都冇用~
~li個狀況~
~From今日到16號~
~From26號到2月頭~
~嗚嗚!!
~li段時間.......
~冇錢唷!!!
~喂呀!!!
~仍嬲你呀!!!
~無聊問題!!!
~唔睬你呀!!!
~嘩!!
~So difficult呢!!
~呀!!
~仲有一科會fail~
~HE:
~我冇交WS同封面設計呢!!
~算了吧!!
~不合格也算了!!
~Something special to me~
~For you...
~just so ordinary~
~But for me...
~It is worthy~
~琴日..
~Afternoon我訓教~
~都唔知Toby同謝禮謙係咪夾埋~
~"親"我訓緊教~
~輪流每隔1hr就call黎or send sms~
~玩咩??
~搞到我冇教好訓~
~佢兩個真係好恐怖呀~
~我2點開始訓la~
~2點幾:
~謝生一個message噪醒左我~
~之後我唔理~
~continue我既sleeping~
~到3點:
~Toby打黎~
~唔記得我有冇聽la~
~好la,唔理la,繼續訓la~
~到4點幾:
~謝生打黎~
~話好悶~
~但佢聽到我把聲(未訓醒咁)
~就問我做緊咩~
~我話訓緊~
~最後..
~佢無聊到冇野問~
~問我鍾唔鍾意Twins~
~但我肯定佢知我唔太like~
~無聊!!
~之後佢無可奈何收左線~
~好la,我又繼續訓~
~好la喎,到5點~
~Toby打黎~
~我就同佢講~
~你係咪同謝禮謙夾埋黎玩我架??!!
~佢完全唔知咩事~
~但佢地真係每隔一hr就輪流打黎~
~恐怖呢!!!
~探班咩??要輪流!!
~唉!!!
~最後~
~如果Katie睇左我個blog~
~我想同你講~
~我今日叫左Maggie call你la~
~但你冇人聽呀~
~So sorry呀!!!



2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


FaScInAtIoN 分類: 未分類

~Yes,You Have!!!
~對的,你真的有!!
~But I don't want to believe~
~簡介:
~係li個blog上面~
~有兩塊puzzle~
~已經好耐冇放puzzle lu~
~今次一放就放兩塊~
~第一塊係Theresa~
~li個ban係Katy幫我整~
~真係Thx呀,Katy!!!
~好靚呀!!!
~第二塊係靚女Nicole Linkletter~
~American Next Top Model cycle5既冠軍~
~超級靚女呢!!!
~嗯嗯!!!
~1E課程簡介:
~現在1E仍在考試狀態~
~Actually唔係~
~有人溫書嗎??
~沒有~
~有人安靜嗎??
~沒有~
~有人嘈吵嗎??
~大有人在~
~今日~
~仍然有人玩,有人嘈~
~係1E,105室既日子~
~實在好玩~
~相反,
~去到第二班~
~1A-1D~
~就唔好玩la~
~各人都係到努力睇書~
~相反我地1E~
~就係到舉行StarWar~
~就算考緊試都有人嘈~
~例如今日Mr Thistle監考~
~阿Joe仲係到講野&玩~
~除此之外~
~仲玩埋Mr Thistle~
~搞到Mr Thistle講普通話添~
~明天...明天..
~就係考中史個日la~
~中史堂~
~好好玩~
~但中史考試~
~就唔好玩la~
~中史考試~
~冇得creative~
~要靠recite~
~Oh!!!
~Thats mean.....
~迫於無奈~
~我要溫書~
~嗚...嗚.....
~麻煩!!!
~星期三~
~即聽日~
~考完試後~
~行街街~
~Relaxxx!!!
~不過......
~而家仲未傾掂~
~哈哈!!
~從一開始得Katy同MelHo兩個人~
~到而家接近10個人~
~其實計埋MissHui先係10個~
~變化真係大~
~唔講lu~
~Byeeeee........



lyris9494
暱稱: ☆TuNg●
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
LAST DAY-QOOZA
補..........
THREE DAYS GRACE!
STAND BACK....
NEVER FEEL IN THIS W...
文章分類
全部 (197)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 197
留言總數: 36
今日人氣: 7
累積人氣: 6644
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed