要你愛上我是難的一件事`就算你不會接受我`我也會風雨不改地守護著你`保護你`
就算明明知道她永遠都芣會愛自己;還是會對他她默默的關懷-
凡事都為她好;就算明知自己要放棄,還是深深的愛著她!

lyt0127
暱稱: ★`Mr™紫婷[=♥    ㆙
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


...........  

今日冇反工`發燒`勁辛苦囉`食又食吾到野`伊加訓又訓吾到`戈頭勁痛`救命也[=

PoSstTiMe`:2010-08-24 09:26 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


.........  

 伊幾日好吾舒服`反工反得好辛苦`又要多人`今日終於小反16張台啦`伊幾日都吾係好夠訓`反好似就死就死咁`有d吾係好想反工`但係又冇錢`唉`

好後悔`好後悔`好後悔`好後悔`好後悔`好後悔`好後悔`好後悔也`好內疚`好內疚`好內疚`好內疚`好內疚`好內疚`好內疚`好內疚也`

好憎自己也`戈心好吾舒`

今日冇反工`2點幾訓到9點幾`食野`1戈人係屋企`好`吾知點`好`吾開心1唉....

如果沒有你 沒有過去 我不會有傷心
但是有如果還是要愛你
如果沒有你 我在哪裡 又有甚麼可惜
反正一切來不及 反正沒有了自己

PoSstTiMe`:2010-08-21 10:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


...........  

伊幾日發生左好多野好似`全部都係吾開心1的`今期糧得好小`自己得反二百幾蚊用`伊二百幾仲要係人地到`後日仙有得`唉`冇錢哇`

琴日8點幾放左工`10點幾回家`11點幾訓左`今日9點幾起戈身`之後訓`點幾起挽電腦`今日冇反工`吾舒服`

 

愛你是孤單的心事`

PoSstTiMe`:2010-08-18 06:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


...........  

今日9點幾比人嘈醒左`12點幾出左去搵mabel`勁眼訓囉[=3點幾去左救運`5點到反工[=訓得戈3戈幾鐘`冇咩精神做野`好在今日吾多人11點放工`自己反大元`搵歪歪`點幾回家`

 

 

 

我真係冇吾滿意也`我只係吾係好開心1姐`你同我講反你點介走仙`我反而開心1[=吾好意思也我今日咁樣[=

 

我的愛 只能夠 讓你一個 人獨自擁有
我的靈和魂魄 不停守候 在你心門口
我的傷和眼淚化為烏有 為你而流
藏在 無邊無際 小小宇宙 愛你的我

 

PoSstTiMe`:2010-08-16 01:57 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


 ﹏ 芣是因為寂寞才想想你`而是因為想你才寂寞;孤獨的感覺如此之重,是因為太想你了[=!


...........  

頂`岩岩又有戈細老上左利`比戈細老嘈醒左`伊加訓吾到囉`

琴日點幾陪mabwl睇伊生`同歪歪`囉仔`郭仔一齊去`點幾睇到5點`勁眼訓囉`不過有樣野令到我好開心`嘻`6點訓`

3點幾起身`挽電腦`冇咩野做`都吾知咁早起身做咩`5點反工食野`未到6點就開工了`今日真係好多人也`多左16張台`又要係星期6`做到炆`唉`天日就仆得街了天要正親隻手1`流血`11點半仙放工`今日又自己1戈反去`1到大元都12點幾1上左歪家`5點幾回家`6點訓左`

 

 

嘻嘻`好`開心哇`

 

我可以忍受 你不夠愛我 我可以忍受 你有別的夢

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受

我可以忍受 眼神的空洞 我可以忍受 你時間不夠用

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有 我該得到的溫柔

愛著你 是我改不了 也不願改的習慣 要放開

哪有那麼簡單 了解你 是我說不出 也不承認的悲哀

包容你 是我體諒的愛 別當作應該

PoSstTiMe`:2010-08-15 10:22 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
*╮O。° Do You Put Down??? I Do Not Know `°×??? 。◆  


好友名單
最近訪客
最近沒有訪客