| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 11 月 9 日 星期四 ##weather# |
| 2006-11-09 |
今日知道全部科既分數,,,,,,,\/ /\ \/
我7科只得3科合格..........shit,,,,不過奇蹟地<生物>合格,,
and出奇地<經濟>唔合格=/\=
個doctor都冇鬼用,,,開d藥都冇效,,,仲令到我嚴重咗,,仆街,,,,,,,痛既時侯真係好辛苦,簡直就似一把(都)(隊)住//英文bring錯book,,,要罰抄,抄到手軟//
放學之後,,去咗優之良品buy sweets,,再去m記
buy咗杯軟雪糕,,,,,good!!
唔知點解愈聽<身體健康>就愈覺得傷感~~
| | 刊登時間︰2006-11-09 12:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 11 月 8 日 星期三 ##weather# |
| 2006-11-08 | 今日有咩特別,,,,,,上堂無無聊聊
係午膳後個三堂都係use黎sleep=∼=
唔知係唔係心理作用,我覺得我身體好似比作日差咗好多
,,,,就連行路個腹部都會好痛//食藥都冇use∼∼唉
如若我患了傷風
怕就怕你惹了我的咳嗽
連累你發起高燒
跟我睡覺你也要分睡床
如若我喉嚨腫痛
怎樣去唱你愛聽的歌
連累你唇干口淡
因要共我吃最淡的粥最青的菜
我不要做弱質病人
變一個负累你不幸
谁想有病厭惡呻吟
我不要千金百银
也祈求這小小的福蔭
我只想身體健康
我害怕你要照顾我担心得出一脸倦容
而我病床中反悔内疚
令你太心痛
我只想身體健康
要活到過百岁不需拐杖都可跟你相擁
不忍你忘碌的照料我
受了這種切肤之痛
如若我跌断雙腿
我就算去那裹你都跟我
扶着我輪椅中坐
親我時你也要俯身弯腰
人漸老耳朵失聰
怎樣去聽你說我多可愛
唯願我牙齿堅固
可吃尽你炮制我愛的每款小菜
我會為你好好的保重
我怕病了等於失了寵
怕你嫌药味太濃
药煲太重不知怎操縱
我只想身體健康
看着你替我蓋被
窝心得心有點痛
得到你這般的愛護我
眼淚這刻難自控
| | 刊登時間︰2006-11-08 12:56 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 65 | »
|