一早ma ma 就好勁咁叫晒d 人起身~~去食早餐..
食飽之後就玩soci game~一開頭就成大堆咁玩..後就變左小組咁~hehe~~我仲玩到做埋博士又結埋婚
之後玩水戰..超開心..雖然成日都輸..但係我自己都幾enjoy
玩完水戰之後就到殘廢餐~~哈我係正常人~so 要幫下d 同組既殘障人士呀.~~好好玩呀~~玩完之後就食飯lu~
跟住就到camp fire~~好正~200幾人一齊跳舞~~雖然識唔到其他人..但係都玩得幾開心
返到房就玩房game~沖晒涼之後就去玩火車頭~hehe~~一個一個咁入1~雖然等得耐~但係都幾正..一生人真係玩得一次~但係睇人地玩都唔錯a~
玩完之後~ba ba ma ma 終於比我地去訓那
|