終於有得玩電腦~~
嘻嘻"
====
今日,,
係facebook del 咗d 所謂ge朋友"
del咗兩個,,
係手機又del咗兩個..
你地吾適合做我ge朋友囉~
做朋友係咁嫁咩?
得閒就偷影你ge醜態放上facebook..
再得閒就拎你d影post上facebook拎黎同人比較"
所謂ge朋友***
吾該慳d啦.
做你地ge朋友..
我覺得好醜囉~
有冇人會咁呀?
依d叫朋友..
慳皮啦~
======
就算我點做..
都一定會有人寸我~
我想講..
吾該吾好整污遭我qz..
吾歡迎你係到出聲"]] |