愛你的那一個   傷你的那一個   誰才是你愛情中的伯樂
 
愛情是禁忌的毒藥
 
love is forbidden poison
m1ng1314
暱稱: ☆×M2﹏♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-06
呢一排...
2010-03-07
2010-02-23
凌晨3點鍾-張智成
文章分類
全部 (139)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我個popping師傅.敏佬
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 871
今日人氣: 0
累積人氣: 5823
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 24 日  星期日   晴天


非常充實既一日.__. 分類: 未分類

琴日返學又冇遲到嚕._.v

只不過係第1個小息走左佬返屋企訓教姐~_~

lunch返黎就打左場波,當熱身.....

因為最尾3堂PE堂,又可以打波-v-

一上PE堂,火都黎鳩埋.....熱身要跑8個圈-口-

跑到鳩屌地都似~__________~

但係都好既,跑完即刻比我地出去打波...

班主任節係樓下上,就同牙麟,靈希係到玩跳舞....

一人跳小小,,,到靈希果陣,佢唔跳,火都黎埋\口/

放學,走左去鍾聲打波,打到8點幾走人,

搵牙聰傾左陣計先返歸...

到11點,過左肥志屋企打麻雀,打通頂a_a

到今朝埋數,贏左小小,76蚊姐a_a(雖然玩一蚊一番-v-)

之後返左屋企訓教,夜晚7點幾又出左去跳舞,

跳到10點走人,同家明,牙麟,牙明,牙堅去M記食野...

再走落M記樓下吹水,乜都講一餐-口-

之後牙明,家明,牙麟3個走先,我就同牙堅繼續傾-v-

傾到12點先閃水~___~

唉,都係時候食小D煙喇.......

 



2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


2010-01-17 分類: 未分類

終於買左個mon喇,

成千蚊,陰鳩公~_~

呢排窮到死仲買呢個死人mon喇- -

點解果陣要踢部主機呢,踢完變左個mon有事~__~

琴晚又出左去搵毛爺佢地,

佢地又去新機渣車,唔岩我...

同杜友去左門口個公園到吹水...

吹吹下比龜(豆),但係琴日果2個幾好人,

同佢地吹左陣水佢地先走~_~

之後去搵返毛爺佢地,嚇左一跳...

幾個都係佢地車隊既人,遲早VIP一定殺入新機- -"

本身諗住唱K,但係太小時間,唔唱...

最頂癮係Neway果條友講左句...

good music果度90蚊渣,我地帶埋你過去!

0哂咀-口-

過左去B仔食野,再周圍行陣,

行行下又去左俊哥屋企,唯有又借宿一宵啦a_a

到今朝先走人..........

唔打喇,諗唔到有咩打,

閉閉~



2010 年 1 月 11 日  星期一   晴天


無鳩奈-口- 分類: 未分類

因為部死人腦未整好既關係...

呢排都冇打到QOOZA-口-

今日好難得咁去左網吧....

可以用一用電腦-__-"

成個月冇用過電腦喇T^T

唉.....整部電腦要成500蚊咁叉貴,點比牙~__~

整返好部死人腦先再打QOOZA啦=3=



2009 年 12 月 22 日  星期二   晴天


sorry咁多位.... 分類: 未分類

琴日出show,本身冇乜問題....

一上到台,都跳得ok,

但係之後我因為小小事搞到有D唔鋸,搞到跳得好差,

sorry,白費左你地既努力,

下之再有機會上台既話我會用最大既努力架喇,

T0:牙渝

SORRY,我聽錯左BIT,唔識執生,真係唔唔意思;[

牙旺隻手快D好返喇,成班仲要你一齊跳舞架;]

最後係牙明你地,

你地仲有3年架,比心機跳落去牙,

我地呢幾個F5最多都係得返一次出show機會架渣,

你地一定要加油跳落去牙.."

對唔住全部popper...我跳得好差,下次唔會架喇;[

但係今次都算成功左架喇,大家都開心d喇,

加油加油加油!!!!!



2009 年 12 月 14 日  星期一   晴天


加油加油~ 分類: 未分類

距離上台正返一個星期,所有dancer要加油牙.3.

難得popping有5個Popper上台,我一定要比心機牙>w<

呢排成日同牙聰上堂搞gag,自己都係咁笑~_~"""

哈哈,諗起都仲想笑^__^

上星期5同6搵埋俊哥,毛哥,鬼仔一齊打通機,

搞到累累地...哈哈,早知唔玩咁盡,傻左=3=

       

                  ┏┓♡♡┏━━┓┏┓┏┓┏━┓
                  ┃┃♡♡┃┏┓┃┃┃┃┃┃━┫
                  ┃♡♡┃┃┗┛┃┃┗┛┃┃━┫
                  ♡♡━┛┗━━┛┗━━┛┗━┛



2009 年 12 月 7 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:自己問我 )


2009 年 12 月 6 日  星期日   晴天


好耐冇打過QZ喇~___~ 分類: 未分類

        呢排冇咩可以打出黎,因為.....

日日唔係遲到就冇返學,自己都唔知自己係咪學生,

話就話讀埋今年唔讀姐,但係諗返都真係過份左小小既......

      琴日一早十點比人約出左黃金打機..

就打到2點,牙卓出埋黎,就打到5點半先走,打完之後覺得.......好撚哂錢.3.

本身諗住返朗屏排舞,但係家樂話牙旺冇場,咪冇去到囉,

點知過左一陣又話有場,咁我又約左毛哥同俊哥出黎喎,所以就冇去排舞.3.

毛哥7點就到左,吹左陣水就請毛哥食飯,去左隔離間餐廳,

間野又唔好食又貴,又比佢地昆左我53蚊~_~

之後又吹陣水,咬下煙仔咁!吹吹下水毛哥話返籃球場入面,等俊哥,

等到俊哥之後又吹左陣水,咬左幾支煙仔,再陪俊哥同毛哥去機鋪打機=_=

過左一陣鬼仔都黎埋,就同鬼仔出門口吹水,都係咬煙仔.3.

佢地打完機冇野做,又去左黃金打機.....

玩L4D2同埋勁舞團,琴日神左,玩188都可以屈到佢地機a_a

打到3點幾去左M記食燒夜,一坐低見到有個氣球,後面又有個牙嬸訓緊教,

俊哥就踩爆左個氣球,嚇醒左個牙嬸,笑死我   -__-"""

返到屋企成5點鍾,就訓左教......

訓到10點幾,我baba問我出唔出黎飲茶,我話好累,就冇出到,

幾分鐘之後仆街仔打比我叫我落樓,我問佢點解,

佢話還錢比我,我就用最快既時速9秒9衝左落去=3=

之後又返左屋企訓教,訓到4點幾...

打比毛哥問佢出唔出黎搵工,毛哥話出,毛哥搵埋俊哥!

我就換33過雞地等~

         一到雞地,坐左陣見到俊哥到左,

就一齊等毛哥,等左一陣,毛哥黎左!毛哥又話等佢個fd- -"

等等下,我地行左先,毛哥同佢個fd話千色等,

我地就行過去,經過間串燒店,入左去見工,唔知請唔請我呢a_a?

之後搵埋佢個fd又周圍搵有冇地方請人,

行到7點半就去左芊芊串食飯,食完我返歸~



2009 年 11 月 19 日  星期四   晴天


祝志偉手術成功v_v 分類: 未分類

祝福志偉手術成功,

大把朋友等緊你一齊跳舞架!!!!!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 

 



2009 年 11 月 14 日  星期六   晴天


幫志偉補生日~! 分類: 未分類

        今日放學去哂dance度玩串咀,

勁無奈,之前個miss又要串咀,話breaking同popping佢都識,

但係佢又叫牙旺幫佢排1分鍾breaking喎.3.

之後成班上台玩野,冇認真跳到- -"

因為我太無聊,所以跟佢地個bit跳popping,

個miss見到,就問我幫佢排popping得唔得,

我話我唔識架,我亂跳架渣,上網睇返黎的...

之後佢話本身係想排popping,唔係排breaking,

但係冇人識popping,先排breaking!

我都係唔幫,因為佢之前真係好串,話popping佢都識,

咁點解佢自己唔排呢- -?

        6點幾去左鍾聲,見到志偉佢地,

之後牙旺同牙紫話幫志偉補返生日,就話去食火鍋!

諗起都........wow!正!

就返哂屋企換33,我同牙紫去左金蘋果度買蛋糕,

8點幾出哂黎,我,牙旺,牙紫,牙堅一齊行去人家酒樓!!!

去到等左一陣,因為太凍既關係,我食左支煙- -"

好快就入得去,志偉未到,我地食住等...

過左差唔到45分鍾,志偉到左,又食食食食食a_a

係到11點,一齊玩野,輸左就飲7喜oR撈野食- -

牙紫飲到飲唔落,我就食到食唔落~_~

最後拎左個蛋糕出黎食,睇見都O哂咀- -

5個人食2磅蛋糕,好彩我果件最細件,唔係既話我死緊...

食完就同志偉入左廁所開大.///.

志偉果邊冇乜動靜,但係我果邊有2個世紀大災難,,,

雪崩同埋山泥傾瀉,未試過開大可以咁勁,,搞到死咁濟~_~

之後出左去通街行,通街影相...

行到去公園,本身影相影到好開心,

但係....................有隻比細路仔玩果種搖下搖下既野,

自己無啦啦係度搖黎搖去,嚇到我地跑住咁走...

去左M記吹左陣水,再返歸.........

今日影左好多相,比大家睇睇啦....

.......................................................................................

去相:



2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


2009-11-11 分類: 未分類

      前兩晚同人打架,輸左- -

比人打到傷左隻左手,腫Q左囉,勁豆腐- -"

之後琴日再去搵班KAI子,傾唔夠兩句又比人打左一拳...

擋唔到,搞到真真正正比人打到噁- -"

好彩我都唔弱,起碼打到一個爆眼角,一個連個NoSe都變左型a_a

傷Q左個胃囉丙竹醫生又睇左成300蚊,唉....

已後都唔再打架了..........

      今日放學,去左鍾聲打波,但係都係打得果3-4場就唔打- -"

坐左係度傾計同跳舞- -"

同牙旺玩,我2秒[air chair],佢打[湯馬C]比我地睇v_v

但係佢好奸,正係撐左2秒單手[側freeze]=3=

之後玩我一個[windmill]佢就2個[湯馬C]a_a

之後我打左2個[windmill],本身要佢打4個,

但係志偉話3個算,之後牙旺就打左3個[湯馬C],哇卡卡a_a

玩完breaking,就玩popping,同肥志玩左陣,

差唔多7點,就全部返歸,

期待天日,因為天日志偉,肥志都一齊跳舞,爽歪歪a_a