| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 24 日 星期日  |
| 非常充實既一日.__. |
分類: 未分類 |
琴日返學又冇遲到嚕._.v
只不過係第1個小息走左佬返屋企訓教姐~_~
lunch返黎就打左場波,當熱身.....
因為最尾3堂PE堂,又可以打波-v-
一上PE堂,火都黎鳩埋.....熱身要跑8個圈-口-
跑到鳩屌地都似~__________~
但係都好既,跑完即刻比我地出去打波...
班主任節係樓下上,就同牙麟,靈希係到玩跳舞....
一人跳小小,,,到靈希果陣,佢唔跳,火都黎埋\口/
放學,走左去鍾聲打波,打到8點幾走人,
搵牙聰傾左陣計先返歸...
到11點,過左肥志屋企打麻雀,打通頂a_a
到今朝埋數,贏左小小,76蚊姐a_a(雖然玩一蚊一番-v-)
之後返左屋企訓教,夜晚7點幾又出左去跳舞,
跳到10點走人,同家明,牙麟,牙明,牙堅去M記食野...
再走落M記樓下吹水,乜都講一餐-口-
之後牙明,家明,牙麟3個走先,我就同牙堅繼續傾-v-
傾到12點先閃水~___~
唉,都係時候食小D煙喇.......
|
2010 年 1 月 17 日 星期日  |
| 2010-01-17 |
分類: 未分類 |
終於買左個mon喇,
成千蚊,陰鳩公~_~
呢排窮到死仲買呢個死人mon喇- -
點解果陣要踢部主機呢,踢完變左個mon有事~__~
琴晚又出左去搵毛爺佢地,
佢地又去新機渣車,唔岩我...
同杜友去左門口個公園到吹水...
吹吹下比龜(豆),但係琴日果2個幾好人,
同佢地吹左陣水佢地先走~_~
之後去搵返毛爺佢地,嚇左一跳...
幾個都係佢地車隊既人,遲早VIP一定殺入新機- -"
本身諗住唱K,但係太小時間,唔唱...
最頂癮係Neway果條友講左句...
good music果度90蚊渣,我地帶埋你過去!
0哂咀-口-
過左去B仔食野,再周圍行陣,
行行下又去左俊哥屋企,唯有又借宿一宵啦a_a
到今朝先走人..........
唔打喇,諗唔到有咩打,
閉閉~ |
2010 年 1 月 11 日 星期一  |
| 無鳩奈-口- |
分類: 未分類 |
因為部死人腦未整好既關係...
呢排都冇打到QOOZA-口-
今日好難得咁去左網吧....
可以用一用電腦-__-"
成個月冇用過電腦喇T^T
唉.....整部電腦要成500蚊咁叉貴,點比牙~__~
整返好部死人腦先再打QOOZA啦=3= |
2009 年 12 月 22 日 星期二  |
| sorry咁多位.... |
分類: 未分類 |
琴日出show,本身冇乜問題....
一上到台,都跳得ok,
但係之後我因為小小事搞到有D唔鋸,搞到跳得好差,
sorry,白費左你地既努力,
下之再有機會上台既話我會用最大既努力架喇,
T0:牙渝
SORRY,我聽錯左BIT,唔識執生,真係唔唔意思;[
牙旺隻手快D好返喇,成班仲要你一齊跳舞架;]
最後係牙明你地,
你地仲有3年架,比心機跳落去牙,
我地呢幾個F5最多都係得返一次出show機會架渣,
你地一定要加油跳落去牙.."
對唔住全部popper...我跳得好差,下次唔會架喇;[
但係今次都算成功左架喇,大家都開心d喇,
加油加油加油!!!!! |
2009 年 12 月 14 日 星期一  |
| 加油加油~ |
分類: 未分類 |
距離上台正返一個星期,所有dancer要加油牙.3.
難得popping有5個Popper上台,我一定要比心機牙>w<
呢排成日同牙聰上堂搞gag,自己都係咁笑~_~"""
哈哈,諗起都仲想笑^__^
上星期5同6搵埋俊哥,毛哥,鬼仔一齊打通機,
搞到累累地...哈哈,早知唔玩咁盡,傻左=3=
┏┓♡♡┏━━┓┏┓┏┓┏♡━┓
┃┃♡♡┃┏┓┃┃┃┃┃┃♡━┫
┃♡♡┃┃┗┛┃┃┗┛┃┃♡━┫
♡♡━┛┗━━┛┗━━┛┗♡━┛ |
2009 年 12 月 7 日 星期一  |
2009 年 12 月 6 日 星期日  |
| 好耐冇打過QZ喇~___~ |
分類: 未分類 |
呢排冇咩可以打出黎,因為.....
日日唔係遲到就冇返學,自己都唔知自己係咪學生,
話就話讀埋今年唔讀姐,但係諗返都真係過份左小小既......
琴日一早十點比人約出左黃金打機..
就打到2點,牙卓出埋黎,就打到5點半先走,打完之後覺得.......好撚哂錢.3.
本身諗住返朗屏排舞,但係家樂話牙旺冇場,咪冇去到囉,
點知過左一陣又話有場,咁我又約左毛哥同俊哥出黎喎,所以就冇去排舞.3.
毛哥7點就到左,吹左陣水就請毛哥食飯,去左隔離間餐廳,
間野又唔好食又貴,又比佢地昆左我53蚊~_~
之後又吹陣水,咬下煙仔咁!吹吹下水毛哥話返籃球場入面,等俊哥,
等到俊哥之後又吹左陣水,咬左幾支煙仔,再陪俊哥同毛哥去機鋪打機=_=
過左一陣鬼仔都黎埋,就同鬼仔出門口吹水,都係咬煙仔.3.
佢地打完機冇野做,又去左黃金打機.....
玩L4D2同埋勁舞團,琴日神左,玩188都可以屈到佢地機a_a
打到3點幾去左M記食燒夜,一坐低見到有個氣球,後面又有個牙嬸訓緊教,
俊哥就踩爆左個氣球,嚇醒左個牙嬸,笑死我 -__-"""
返到屋企成5點鍾,就訓左教......
訓到10點幾,我baba問我出唔出黎飲茶,我話好累,就冇出到,
幾分鐘之後仆街仔打比我叫我落樓,我問佢點解,
佢話還錢比我,我就用最快既時速9秒9衝左落去=3=
之後又返左屋企訓教,訓到4點幾...
打比毛哥問佢出唔出黎搵工,毛哥話出,毛哥搵埋俊哥!
我就換33過雞地等~
一到雞地,坐左陣見到俊哥到左,
就一齊等毛哥,等左一陣,毛哥黎左!毛哥又話等佢個fd- -"
等等下,我地行左先,毛哥同佢個fd話千色等,
我地就行過去,經過間串燒店,入左去見工,唔知請唔請我呢a_a?
之後搵埋佢個fd又周圍搵有冇地方請人,
行到7點半就去左芊芊串食飯,食完我返歸~ |
2009 年 11 月 19 日 星期四  |
| 祝志偉手術成功v_v |
分類: 未分類 |
祝福志偉手術成功,
大把朋友等緊你一齊跳舞架!!!!!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
|
2009 年 11 月 14 日 星期六  |
| 幫志偉補生日~! |
分類: 未分類 |
今日放學去哂dance度玩串咀,
勁無奈,之前個miss又要串咀,話breaking同popping佢都識,
但係佢又叫牙旺幫佢排1分鍾breaking喎.3.
之後成班上台玩野,冇認真跳到- -"
因為我太無聊,所以跟佢地個bit跳popping,
個miss見到,就問我幫佢排popping得唔得,
我話我唔識架,我亂跳架渣,上網睇返黎的...
之後佢話本身係想排popping,唔係排breaking,
但係冇人識popping,先排breaking!
我都係唔幫,因為佢之前真係好串,話popping佢都識,
咁點解佢自己唔排呢- -?
6點幾去左鍾聲,見到志偉佢地,
之後牙旺同牙紫話幫志偉補返生日,就話去食火鍋!
諗起都........wow!正!
就返哂屋企換33,我同牙紫去左金蘋果度買蛋糕,
8點幾出哂黎,我,牙旺,牙紫,牙堅一齊行去人家酒樓!!!
去到等左一陣,因為太凍既關係,我食左支煙- -"
好快就入得去,志偉未到,我地食住等...
過左差唔到45分鍾,志偉到左,又食食食食食a_a
係到11點,一齊玩野,輸左就飲7喜oR撈野食- -
牙紫飲到飲唔落,我就食到食唔落~_~
最後拎左個蛋糕出黎食,睇見都O哂咀- -
5個人食2磅蛋糕,好彩我果件最細件,唔係既話我死緊...
食完就同志偉入左廁所開大.///.
志偉果邊冇乜動靜,但係我果邊有2個世紀大災難,,,
雪崩同埋山泥傾瀉,未試過開大可以咁勁,,搞到死咁濟~_~
之後出左去通街行,通街影相...
行到去公園,本身影相影到好開心,
但係....................有隻比細路仔玩果種搖下搖下既野,
自己無啦啦係度搖黎搖去,嚇到我地跑住咁走...
去左M記吹左陣水,再返歸.........
今日影左好多相,比大家睇睇啦....
.......................................................................................
去相:














 |
2009 年 11 月 11 日 星期三  |
| 2009-11-11 |
分類: 未分類 |
前兩晚同人打架,輸左- -
比人打到傷左隻左手,腫Q左囉,勁豆腐- -"
之後琴日再去搵班KAI子,傾唔夠兩句又比人打左一拳...
擋唔到,搞到真真正正比人打到噁- -"
好彩我都唔弱,起碼打到一個爆眼角,一個連個NoSe都變左型a_a
傷Q左個胃囉丙竹醫生又睇左成300蚊,唉....
已後都唔再打架了..........
今日放學,去左鍾聲打波,但係都係打得果3-4場就唔打- -"
坐左係度傾計同跳舞- -"
同牙旺玩,我2秒[air chair],佢打[湯馬C]比我地睇v_v
但係佢好奸,正係撐左2秒單手[側freeze]=3=
之後玩我一個[windmill]佢就2個[湯馬C]a_a
之後我打左2個[windmill],本身要佢打4個,
但係志偉話3個算,之後牙旺就打左3個[湯馬C],哇卡卡a_a
玩完breaking,就玩popping,同肥志玩左陣,
差唔多7點,就全部返歸,
期待天日,因為天日志偉,肥志都一齊跳舞,爽歪歪a_a |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|