|
|
|
2009 年 8 月 14 日 星期五  |
|
再見了,好朋友 |
Be happy~Baby |
不是我的再努力也不是我的
失去你我可以真正的快樂嗎?
你是唯一可以令我不停哭的人
兩年來的過度依賴突然消失
我甚麼会習慣?
今天知道會你失去你
牠來了,牠是代你陪我的嗎?
呵......
知道嗎?
我今天哭了----- 因為你
真的很捨不得
可是,
命運誰又可以說事
過了今天我不会再哭了
因為你不在了
我的廢話沒有人会聽了
嘿嘿...我們打勾勾
要快樂喔!我的最佳好友
分別並不傷感,分離並不可怕,
分別可以再見,
分離不代表他/她不在你身邊,
他/她会永遠守護在你身邊~
|
|
發表時間:2009-08-14 09:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
要記得我們曾經一起快樂過
|
|
|
我岩岩申請左qooza希望大家多多支持
做朋友好唔好?
去我的網睇睇la
http://blog.qooza.hk/comingss
|
網主回覆
吾係所有失去咗既都可以揾得番
一段友情決定權吾係係一個人手上
係雙方,如果放手佢開心
我心甘情願
咬住吾放,痛苦係我哋兩個
一廂情願都吾会有好結果
咁將佢搶番又有咩意思?
如果小朋友搶糖,搶到都話有得吃会開心
但係一段友情有可能嗎?
你識咗我兩年你吾知嗎?
我要嘅係完全得到
得吾到完全我寧願毁咗佢
都吾会讓俾人
咁就係我
知道要我睇住佢離開有几痛苦嗎?
你吾会明,今日吾会,永遠都吾会 Posted at 2009-08-18 02:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯 Posted at 2009-08-18 01:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
有你我会開心嫁 Posted at 2009-08-18 01:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|