~小美~
mInnIe_E
暱稱: 小美xD
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
後悔.- -'
為靚妹而打.=]
好老呀.- -'
唉.
merry x'mas
文章分類
全部 (111)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 111
留言總數: 597
今日人氣: 0
累積人氣: 3819
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 14 日  星期六   晴天


強硬的笑---------痛 分類: 未分類

           今日打得好叉,包括我在內~.~

           今日有好多人唔見野,家騏唔見電話、何卓盈唔見左100蚊,家騏(唐)喊到收唔到聲,咁我咪入去幫佢拎紙巾囉,不過個地太濕啦,咁我又急喎,咁我咪跑囉,點知...一滑,就撞左去個角到,但係要話自己冇事先係最難,因為個一刻,真係超痛,因為我唔想見到家騏喊。(千其唔好同教練講呀!我唔想佢地擔心,ok?!






訪客留言 (返回 mInnIe_E 的日誌)


灰乂風 於 2009-02-15 11:00 PM 發表:
我幾時唔見電話呀
凸你-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都唔係你= =''係家琪呀打錯姐
Posted at 2009-02-16 11:42 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carriekabe 於 2009-02-15 07:15 PM 發表:
我部電話家怡幫我問meimei拎返!
唔好意思!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實都唔關你事,我自己唔小心姐
 
Posted at 2009-02-16 11:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



。心碎﹏Yan`` 於 2009-02-15 01:15 PM 發表:
傻婆小美 ..
我系恩兒丫 !
我都知妳背隻吾會甘輕傷 -口-"
都叫左妳同我講真話嫁啦 !
我又吾會同教練講既 ..
妳傷左 .. 就應該休息多D !
我知妳緊張學界 ..
但系如果妳依家傷左而吾好好休息 ..
到時學界都發揮吾到最好既狀態 !
最好星期二我帶支鐵打酒俾妳番屋企揉下啦 !
小心D嘛 !
同埋我都知琴日我打得差 ..
但系我會改的 =]
我自問妳勁過我好多 *v*
多多指教一下 x]
希望妳背隻真系無事啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔要呀!咁臭...= =''
Posted at 2009-02-16 11:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winkie1227 於 2009-02-14 08:33 PM 發表:
你甘樣既話...
只令到你打吾到學界...
講比嘉怡聽...
佢可能會幫到你架...
我"博頭"傷左...
佢都吾比我打啦...
仲有...
唐家琪吾系e個騏...
你傷左...
佢照樣喊...
不如...
講真話仲好^^
希望你好番啦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]