| «‹ January 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 9 月 24 日 星期四  |
| 學校生活..-v-' |
分類: 未分類 |
今日學校有人打交呀..
重要係阿哥打人囉
好曳呀
今日中文堂洪敏燈比左耳針我
之後太長
所以番到班房就剪
點知唔小心剪左d頭髮囉
而家d'音'短左好多呀..
嗚嗚..
|
網主回覆
- -'
thz Posted at 2009-09-26 09:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔知答你咩好..- -'
Posted at 2009-09-26 09:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呵*c0mm3nt:) 家騏仔`我邊有亂講野喎-___-v
|
|
|
- ×風 ' 於 2009-09-24 08:33 PM 發表:
阿妹你個回覆咩意思@o@
即係話朕打得吾岩姐a_a
個人認為細賢好仆街xD;
|
網主回覆
55..個下係最應囉..
可能佢唔打個下..
有得繼續睇戲.. Posted at 2009-09-24 08:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CoMmEnT =] 有幾短呀 唔好喊啦 喊唔令女架 XD 嘻
|
網主回覆
短到落鼻呀..
我喊唔喊都唔靚女..- -' Posted at 2009-09-24 08:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
- ×風 ' 於 2009-09-24 08:27 PM 發表:
令妹吾好亂講野喎 我覺得呢次係我打咁多次交最爽棍既1次
條仆街咁撚柒串^__^打佢咪打佢囉
|
網主回覆
得得得..
你次次打人都有籍口架喇
邊次冇..=] Posted at 2009-09-24 08:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀..
你又知既..
係我個男仔朋友+阿哥 Posted at 2009-09-24 08:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|