今日蕉早去左聽通識個個好無聊既講座. .聽完之後係中環大會聽個條馬路有個傻婆手舉主[我係日本人]呢5個字,之係行埋黎同我講秦始皇張你五馬分屍呀同你係龜公....我覺得佢都低低能能嫁. .跟住就同左陳家俊,sam同閏文去左m記食野. ..仲約埋康tim.同佢地係東港城行黎行去. .行行下見到雅.之後雅番左佢自己家到換杉, 我地幾個人就行左過去新都城.係景林個到康同俊係到拍vido. .我地去左新都城個間奇趣到買野. .我見到有one piece既拎蛋,就用哂d錢去拎, ,我拎到差卓樂就拎哂全部. .不過冇哂錢啦.. .雅又黎埋. .俊就陪左雅去倉鼠店買野,我,康同文去左玩具x城影相. .去埋x險樂園玩. .咁就過左一日啦.
分類: 未分類 |