上個星期五家長日
Mrs Tam同呀媽講話我上堂好乖...好靜 xd
哈.....其實我上rs堂真係好靜....因為聽唔明佢講咩!
成績估唔到最好今次 (: 自己好滿意~
今日上堂玩顛左....笑死我
堂堂都有野搞到我同zada係咁笑!!
嘻嘻........點解d老師可以成日講錯野嫁 xd
仲要唔只一次....^^
喂......你想點..?!?
好似搞到我中意你咁.....你唔使在我面前同其他人攬...= =
我唔會覺得點....- - 你好無聊!