[◆+*我最多也只能在這一分鐘忘記你,,
可是下一分鐘又會再次愛上你☆×_

mabel__babee
暱稱: mabel__babee
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
birthday day!
2009-07-11
放暑假
終於打
2009-03-16
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
Harryso
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 45
今日人氣: 0
累積人氣: 1719
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 19 日  星期一   晴天


想點?! 分類: 未分類

上個星期五家長日

Mrs Tam同呀媽講話我上堂好乖...好靜 xd

哈.....其實我上rs堂真係好靜....因為聽唔明佢講咩!

成績估唔到最好今次 (: 自己好滿意~

今日上堂玩顛左....笑死我

堂堂都有野搞到我同zada係咁笑!!

嘻嘻........點解d老師可以成日講錯野嫁 xd

仲要唔只一次....^^

喂......你想點..?!?

好似搞到我中意你咁.....你唔使在我面前同其他人攬...= =

我唔會覺得點....- - 你好無聊!

 

 

 






訪客留言 (返回 mabel__babee 的日誌)


hollystar 於 2009-01-20 08:35 PM 發表:
cmcm ..
哈哈..好正牙果個人
佢一定係想你呷醋 xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 佢really好正囉!!!!=,=
 
唉...
Posted at 2009-01-20 08:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



死神 於 2009-01-20 07:13 PM 發表:
cm for u
果個人究竟係唔係痴線嫁...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我都覺得佢可能係= =
Posted at 2009-01-20 07:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]