今日好無mood呀......
d堂超悶.又無野食.成日都無咩點聽書
不過我諗recess果陣係最好玩既時間 =]
多謝你地d chocolate!!
今日係我識你以來同你最close既一次 :)
做咩搞我櫃筒d野....無野比你食 xd
聽日去賣旗...情人節去做有意義既野都幾好呀..
不過一定會見到好多一pair pair既情侶..好羨慕tim....