


|
還是愛著你嗎 |
| 2006 年 8 月 24 日 星期四 | ![]() |
今日落雨呀,鍾意雨天的我緊係開心啦!kaka 今日我去左廣場見到阿儀,係驚訝,因為我冇諗過再見番文的朋友 佢好似好開心咁︿︿ 咁咪好囉,之後我就同佢d走左啦 今日都算過得去。。。 晚上文佢搵我,我又驚又喜??點解重會咁,我唔知 同佢分左手咁耐啦,我唔應該再諗,我應該知道 我唔想再想,把佢d回憶鎖係我同佢既回憶中 而家的我只想平平凡凡咁過。唔想受傷,唔想。。。 |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | ... | 210 | » |