| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 20 日 星期二  |
| 第五日戰鬥! |
今朝6:25 wake up~
maths呀~~我就黎「din」la~~
7:25出門口~
約左呀jenny~
我俾左receiver佢,佢俾番三角尺我
good~
之後番到學校~
大戰開始!!!!!!!
maths~比我想像中易~
thx"god~
^^
but 完卷後mr wong話要do問卷!!
56~
不過都要做=.="
最激氣就係每次都唔得~
>_____<
10:45先走得~
好la~我love ge science~
我會好努力咁溫、溫&溫 ga la!!!!!!!!!
^^god bless me^^
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
今日係佢生日..
我地相識2週年...
佢...可能唔記得左我la.....
.....我都想...
...祝番佢生日快樂....
我心中永遠有佢...
|
| *||×出爐時間︰2006-06-20 12:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 19 日 星期一  |
| 第四日作戰 |
wo~又開冷氣~
爽~
好精神呀!
7:40番到學校~
狂溫PTH lor~
becoz好驚唔得到>_<
o係sharing都照溫~(actually好驚mrs lee話~=.=")
要入hall lu~o個時先收埋d notes~
PTH大戰正式開始!!!!!!!!!!!!!
好lucky唔係好難...thx" god~
好有自信咁行左出黎..
o係跟住ge 30 min係用黎安慰呀brian yip ge~....
講真佢平時咁口多...d人係唔會無la la針對你針得咁犀利ge....(個人意見)
好!chi list~(miss chan話好難wo~>__<)
比我想像中易好多~(都易過上次吖~)
but佢係講豆腐o個個tape就過沉&過細聲lor~
完成!
o係放學時我見到d野~(hehe)
就係鄧sir同埋呀miss yau離開學校together~
我知你地知佢地ge關係ga la~
hehe~~
我會將成個p.m.俾左maths ga la~
電車你都要加油呀呀呀~~~~~~~~
支持你!
^^ x 1000
|
| *||×出爐時間︰2006-06-19 12:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 52 | »
|