| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 7 月 20 日 星期四  |
| 2006-07-20 |
好無聊ge3日呀...
真係吖!
我實在冇心情去打日記lu...
唔得!一定要打呀!!!
so強迫自己要今日打lor~
tuesday番左學校睇下d學弟學妹~
同埋buy eng lit 舊書~
點知番到去佢話以為我唔黎~賣左俾第二個~
搞錯呀!!
好彩都同到agatha buy~
luck~
見到d學弟學妹...好感動...
+.+
↑淚人
今日朝早同boyan 玩左陣...
haha~我仲有呢個朋友~!!
我地傾左d人地唔知得ge秘密~
你地唔知得ge~唔講!
佢又送左好多野俾我~真係好多謝佢...
4ever fds!
wakaka~
不過就希望暑假唔好過得咁悶la~
唔係真係悶死人~要打999ga la!!
>_<好熱!
|
| *||×出爐時間︰2006-07-20 12:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 16 日 星期日  |
| 2006-07-16 |
今日係宣誓ge大日子呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
^^ x 100
9:05到左學校~
上b11~
first訂野食~m記~
我同maranatha夾分buy野食~
$5 for 中薯條 x 1
haha!
之後我地狂綵排= =
= =
致謝詞比人話呀!!
><呀head我冇心ga!!
都係李寶好d~haha~
have lunch la~
好想食maranatha個bao bao
好好味道!
之後就黎la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
宣誓~~好大意義ga~
我都好希望我可以係真正ge r.c. member~
^^thx god~
今日真係好開心呀~
到我致謝詞o個時有少少唔順~
>_<唔制呀!!
到餘慶節目個時就好感動...
班committe吖....真係好想喊~
好多謝你地呀!!!
unforgetable!!
呀head你都要加油呀!
各位要加油!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
(喊緊) |
| *||×出爐時間︰2006-07-16 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 52 | »
|