mabelling
暱稱: *L I nG﹏---
性別: 女
國家: 香港
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2007-07-18
散學了.....
傻瓜一名
完左啦完左啦~.....
終於考完啦...haha~
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 326
今日人氣: 12
累積人氣: 14558
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 17 日  星期五   晴天


家長日 無奈 分類: 未分類

今日可以訓多1粒鐘∼..because今日就係家長日...
搞掂好一切就出門啦∼..途中見到羊仔and佢的媽媽..打了個招呼∼
就繼續上路啦∼到左classroom之後見到好多人係度∼
云云也左當中∼..then莊捷輝黎叫我地去休息室∼..
我同云云一齊串佢..哈哈好衰呀諗起都∼

then就一齊去左啦..見到翠兒and佢的媽媽..
覺得佢媽媽好似好高抖咁∼

等左半粒鐘終於到我地啦∼..好緊張呀(OwO)
比miss話,佢叫我比心機.仲叫我追返上10名wo∼我點得呀∼
人地都會努力嫁∼大佬!!
仲要我買練習黎做wo∼..我d功課都唔想做..
又點會另外買練習呀!!唉!晒氣!!
不過今次真係退左好多好多好多..
下次真係要加油啦∼

見完之後..去左買餸.順便買埋天日早餐.
then同媽媽去左萬利食野∼

返左家後..睇左95之尊∼
睇完去左訓啦∼!
一訓就訓到5點lu...之後就做返我平時做既野啦!!

p.s..今次考得唔好既同學仔(即係我)..
    下次再努力呀..唔好放棄...




訪客留言 (返回 mabelling 的日誌)


SmaLlkEunG@SamUeL 於 2006-02-19 11:43 PM 發表:
都唔係好差jie=_="...感覺仲幾好~~補數得閑就搵下泳輝個d ma>_<佢地唔怕麻煩的~~而我呢...會暗暗的支持你們>_<因為你地會話我教你地唔到的>_<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=...(蛇堊).....
我有咩野唔明....1定會問的~
放心啦~
Posted at 2006-02-21 12:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Boris1217 於 2006-02-19 03:24 AM 發表:
都唔知講咩好添
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=....你成日都唔打日記..
又唔返學
Posted at 2006-02-21 12:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小玉 於 2006-02-18 12:17 AM 發表:
你即係考幾多呀..?!
王芝芝又係叫我買補充呀..
仲叫我1 定要搵陳SIR 補數添呀..-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

班24級26...差左10有多呀!!
一齊補呀~我其實係想等openday完左之後
揾佢補數嫁~
Posted at 2006-02-18 01:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]