我好攰呀...今日食lunch啦..食左兜面..可憐的王健詩 食食下見到個小蟑螂(小強)係度wo~.. 嘩~搞到我食慾大大大大 ( 增) ... 好想死呀~討厭.. 放學後..回家訓訓訓...訓醒做功課... 死啦..今日好失暈呀..... 希望天日會好d啦~