今日好悶咁過~今日去完厠所之後..返黎見到個代課老師..
我仲以為係葉個輝呀..身形.高度.衣著.個樣.都好似呀..
不過佢教書又係楊立階式..悶到嘔呀∼..好難先推到小息呀..
放左學之後一大班人去陪肥麟配眼鏡...then去左易彤彤家呀∼
去佢家睇日日有食神..嘩.睇到d鮑魚好正呀..好想食呀∼
走個時kaka狗冇啦啦痾尿係個地板上wo∼..
最衰既係..我同玉玉都(賴)野∼..嗚嗚..so bad..
走左之後..落雨呀..淋到濕晒..好想天日唔返學呀..
早知就行商場啦返屋企啦∼咁就冇事啦∼唉∼失策..
返家..冇野做沖左涼先..
好啦..打到呢度..
大家要小心身子唷..
死人易彤彤∼哼..重色輕友..枉我識左你3年啦∼
唉∼
|