琴日打左2次啦..都上載唔到呀!!!哼~...琴日輝輝生日呀....
今日好早就返左教會啦∼
嘩∼∼唔知點解..今日特別多人早返啦呀...不過好開心...見到咁多人返..哈哈∼
then...見唔酊嘉嘉分享tim...真可惜呀...(我出左去等人呀...)
等到 會瓦 電話啦..出左去接佢..
個個都分享一d唔多開心既野...不過真係好多謝佢地肯同我地分享..
完左之後...女仔去左食糖水...男仔去左食飯..sing同我呢..
就返家拾衫返跆拳啦∼...
then..練踢腿啦...個細老冇啦啦向後退啦..我又做緊cut down..
一個腳踝.鋤落佢個頭度.(國國)聲囉..一定好痛..
我唔想嫁...見到佢好似喊咁...then睇人地考布啦..踢到唔知咩樣咁...
換左3之後..諗住歸家食飯嫁啦..點知彤彤叫我地一齊去食wo∼..
去左藍山啦∼..d女靚就靚既..不過好冇禮貌...
then佢地話去買壽司啦...話玩辣辣壽司wo∼
一開始玩(丙爸嘩)啦..去得好快呀..dog dog 同樂樂要走先啦∼
乘返.我.沛.sing.民.麟.霖.朗..玩啦∼玩辣辣壽司.邊個食..wo∼
好驚tim..不過我同霖唔食得..我病..霖食左會嘔同發燒...
彤彤好慘呀..食左3舊呀..勁多芥辣囉..食到眼水都出黎呀...好瘾呀..
民仔又拎左自己偷偷地落左成包芥辣既壽司..害人終害己呀..哈哈∼
沛琪食到(錶)晒眼水..不過仲識笑住咁影相..哈哈∼好得呀∼
then去左南坑啦∼..彤彤買雞翼呀...我又好想買呀..不過要誡口..
坐左一陣..返家了...返到去老豆冇鬧到呀..因為我祈左禱先入去嫁..哈哈
感謝主呀∼
|