哈哈..今日又好似琴日咁過..世史派左啦..合格 (^3^)
生物啦..我好好彩咁合左格..哈哈∼..
死人葉志凌..我d分高佢小小姐..都係度話:世界變啦∼你都高分我..唉∼..
epa啦..又岩岩合格..
english啦..又對卷啦..又慢到死wo∼不過我冇理佢..
我改我既正..嘩..改改下..發現佢改左我2題..哈哈..可以加2分.
岩岩好合格..
放左學陪沛琪交跳舞錢之後就去左買野..試整家政考試d野.
整整整炸牛奶..嘩..d牛奶糊仔拎左去凍..點知..凍黎凍黎去都唔凝固既..
整吉列蝦又鹹得濟..= =鳴鳴..好失敗呀∼點解點解..
then彤彤爸媽要返家..我地啦啦臨落街(hair).我同沛琪一路傾食譜d野
一路行..仲以為佢地係後面行緊過黎..點知回頭一望..已經冇人了∼
我同pui琪去m記坐左陣同彤彤電話再上過去∼then去左百街買公仔面
菜心.蛋..一齊去彤彤家開餐..
煎午餐(育).煎蛋..哈哈煮幾菜就開餐啦∼好開心呀..then懶得濟唔整啦.下次再整..
打緊日記緊果時..有隻飛蛾飛左入黎..我隻貓仔..睇到之後好興奮呀∼..
揾隻手仔係咁抓佢..已經捉到佢家啦..比我捉走左我隻貓去洗手..
好啦∼眼訓啦∼
|