嘩..一起身就7點半啦∼我好好好趕咁搞好左就出左門啦∼
唔知點解..每次祈禱令我可以平安咁返學..但次次都係好遲先返到去∼
不過可能係主既安排掛∼^^
哈哈..我地pe堂玩棒球呀..正呀..好好玩呀..2次玩棒球2次沛琪都冇返.
可惜∼.不過要跑街就不太想啦∼
死海膽呀∼整到錦塋喊呀∼死野呀..仲係度扮冇野wo∼
我呀..真係第1次作文拎低分嫁渣∼得30分wo∼
睇左個分數呆左囉∼又叫人唔知點改wo∼只underline左d句.
又唔講錯邊度wo∼哼∼
then之後好似平時咁上課∼略過∼
放學啦..約左沛琪去教會整個家政盒∼..不過全部係沛琪整..我只協助佢家姐..
整到得死咁肚餓..買左個杯面同豆腐花食∼好味!!
then去左街市買送啦∼..點知冇生蝦..激死我了∼..
行到鬼死咁攰就歸了家∼
|