mabelling
暱稱: *L I nG﹏---
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-07-18
散學了.....
傻瓜一名
完左啦完左啦~.....
終於考完啦...haha~
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 326
今日人氣: 8
累積人氣: 14501
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 25 日  星期二   陰天


冇主題 不安 分類: 未分類

嘩..一起身就7點半啦∼我好好好趕咁搞好左就出左門啦∼
唔知點解..每次祈禱令我可以平安咁返學..但次次都係好遲先返到去∼
不過可能係主既安排掛∼^^

哈哈..我地pe堂玩棒球呀..正呀..好好玩呀..2次玩棒球2次沛琪都冇返.
可惜∼.不過要跑街就不太想啦∼

死海膽呀∼整到錦塋喊呀∼死野呀..仲係度扮冇野wo∼
我呀..真係第1次作文拎低分嫁渣∼得30分wo∼
睇左個分數呆左囉∼又叫人唔知點改wo∼只underline左d句.
又唔講錯邊度wo∼哼∼

then之後好似平時咁上課∼略過∼

放學啦..約左沛琪去教會整個家政盒∼..不過全部係沛琪整..我只協助佢家姐..
整到得死咁肚餓..買左個杯面同豆腐花食∼好味!!

then去左街市買送啦∼..點知冇生蝦..激死我了∼..

行到鬼死咁攰就歸了家∼




訪客留言 (返回 mabelling 的日誌)


dick5549786 於 2006-04-26 08:56 PM 發表:
咁咪嬲到你生蝦咁跳!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁又唔係WO~..我會慢慢的動怒~
Posted at 2006-04-26 11:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]