mabelling
暱稱: *L I nG﹏---
性別: 女
國家: 香港
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2007-07-18
散學了.....
傻瓜一名
完左啦完左啦~.....
終於考完啦...haha~
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 326
今日人氣: 15
累積人氣: 14508
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天


wendy生日快樂呀~ 驚訝 分類: 未分類

嘩...今日訓訓下...落狗屎呀~勁大呀~,..不過祈禱之後呢~就好快停左啦..

唉~每次中文堂都鬼死咁難捱~..好鬼眼訓...

maths堂呀~...正係比陳紹均笑死呀..我地同佢講書面語..點知佢又陪我地癲玩埋一份..
佢話:這是給你的...(又話)...你說錯了!我有一大(搭)...
哈哈..真係比佢笑死呀~..

物理..嘩..楊sir又(識)燈wo~..佢把聲又鬼死咁令到人想訓....so好頂唔順咁訓左啦~!
哈哈諗返d野...我同寶榮係度玩既時候..睇到sing笑到係度係咁郁..THEN我同寶榮係度對望..
then又一齊笑...其一係笑sing 其一係笑寶wing個樣~..

english啦~死海謄冇返..哈哈...正爆..有派paper..但冇做到..哈哈..
成堂係度玩~..
家政..冇咩特別我覺得...不過份野就鹹左d...其他就十分靚..哈哈~..

放左學..行行行...見攰啦~就係m記坐左陣..sing諗到係wendy今日生日..then
我地即刻去barker's choice(唔知係咪咁串)..買左5件西餅...
昶昶就買左個蛋糕...

我地返到教會之後..就整好樣蛋糕樣...擺好個陣..叫左wendy過..
等佢差唔多到既時候..(識)左燈..佢就知我地做咩啦~..佢話:唔好咁啦^^..
佢一入黎..我地就唱生日歌....哈哈..好開心呀~...一齊食蛋糕...

then傾傾下計..傾到踏單車啦..佢話唔識踏...昶昶話我可以教你既..
昶昶就返家拎單車啦~...wendy好好好勇敢呀~...見到佢好努力咁試...呀~
拾一拾團櫃啦~嘩..鬼死咁亂....但以理d野周圍放...拾沛琪死下死下呀.....

then7點返家了~




訪客留言 (返回 mabelling 的日誌)


wing 於 2006-04-27 11:08 PM 發表:
佢真係搖得很起勁...
我諗佢果陣發花癲= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩發花癲呀??唔好咁講∼∼
不過果時真係好好笑∼
Posted at 2006-04-27 11:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SmaLlkEunG@SamUeL 於 2006-04-27 09:44 AM 發表:
過得不錯咁wo~~~原來琴日係wendy生日...而家先知=_=
但你地都好有心~~勁...哈哈~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁又怪得你既~你身在異處~...
哈哈~...教友黎嫁MA..更係互相關心 啦~
Posted at 2006-04-27 11:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]