mabelling
暱稱: *L I nG﹏---
性別: 女
國家: 香港
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2007-07-18
散學了.....
傻瓜一名
完左啦完左啦~.....
終於考完啦...haha~
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 326
今日人氣: 5
累積人氣: 14515
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天


sorry呀∼我不是有心的--to你地∼ 鬱悶 分類: 未分類

今日好早就起左身啦∼..為左搞個死人頭..搞左好耐..後悔左想洗頭..點知冇時間..
返到去個個係度問..搞到我鬼死咁尷尬..唉∼

分組講福音既時候..(我.wai.凌).死人葉志凌.話.好心你就梳下頭啦∼
我開頭以玩既心態打.左佢一下..then我又唔知做咩.冇啦啦又打多左1下(冇情力)..
then又冇啦啦..講左:我既唔關你事..唔使你理..(好hurt呀)
sorry呀..我唔係有心嫁∼...
見到佢好嬲..我當時都唔知可以做d咩∼..仲搞到waiwai不知所操..唉∼

then就強行咁笑..我除扮笑.就唔知可以做d咩啦∼..
唱歡迎歌果時..小強又話:做咩整個咁既頭返黎呀??.
分組完左之後..彤.麟.民.又講...好煩呀!!!!!
又搞到我冇心情練歌∼唉∼...

then同ar芯走左...送佢去做face show(唔知係咪咁串)..
美容院果d人話要等多3個字..行行下.撞到佢地..又同佢地一齊行..
好冇mood..不如返家..so就返了家..
真sorry x100000000000000000000000個

依家就黎同我媽煁冷戰左1日啦..未試過咁耐..
都係我唔好..頭先又同佢吵左1句..sorry呀..
我琴日就係為左個頭同佢吵..d(邊)就係佢幫我札ge啦∼..
唉∼..好灰tim..
早知整既話..就用返平時既方法啦∼..
係咁既話..就唔會發生咁多野啦∼




訪客留言 (返回 mabelling 的日誌)


SI22SO03 於 2006-04-30 08:42 AM 發表:
唔怪得知見dogdog個樣好似怪怪地==
不過...唔緊要啦 ,
男仔好大方嫁@@
無事ge ~無事ge~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

希望啦~..但佢又話冇野~..不過我就覺得唔係啦~
Posted at 2006-04-30 10:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]