| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 22 日 星期六  |
好返小小啦∼  |
分類: 未分類 |
今日一見自己隻腳好返小小就走左去教會啦~...
平平安安咁過...點知...葉欣話要分組玩2人3足...聽到之後..o咀..(=o=!!)<-(好似佢咁o)
我隻腳岩岩好返d渣wo∼唔係咁玩我呀!!不過我最後都括免唔使玩..呵呵..
但心入面好想玩ge..我諗同沛琪part有好大機會win...
跟住沛琪就同小強part啦..d高度就...哈哈..唔係沛琪矮..只係小強太高啦..
完左之後..本來諗住即刻返家..但係要整一整團契既資料表..so去左阿芯家啦..
打左好耐呀∼..then諗住sd比 wendy啦∼點知我唔夠芯芯部腦快..sd唔到呀...
then要等佢哥哥返黎整好部腦...先sd到..
冇耐芯芯爸爸都返黎大陸...可以比我地過夜既床空左出黎呀∼..
sorry呀芯芯..陪唔到你tim..下次等你屋企冇人先啦∼..
我同沛琪有左共嗚後就走左去食萬利腸粉啦∼wa ka ka..超正..
不過我覺得唔夠麻醬..so差左小小..
下一站.小蜜瓜.豆腐花..我地特登去果度食豆腐花呀.叫埋彤彤.好味..
次次食都落勁勁勁勁多糖..哈哈..彤彤叫左碗冇薑汁味既薑汁豆腐花..哈哈..
勁搞野..沛琪只係叫左個芝麻糊豆腐花..不過得果幾啖芝麻糊..哈哈..
一路食一路串彤彤果碗冇薑汁味既薑汁豆腐花..哈哈..
下一站.豆大.陪彤彤食晚飯..一路食一路傾自己養過既寵物..哈哈..
發覺自己既經歷都幾搞野..
下一站.回家.沖涼..同彤彤傾左好耐先至去訓..好攰呀...
|
|