今日訓訓訓..訓到海sing打黎有位比我地整野食啦∼..當時我好好眼訓呀..不過都要起身∼唉∼
去到教會拎盆..見到wendy..佢突然同我講話:美靈呀∼我有野同你講呀∼
當時我好驚好驚佢會問我一d好難答既問題..原來只係問返琴日d野姐..
去到海sing..好似自己家咁..好鐘意呢隻free呀wakaka∼..其實我只係幫下手..
但好多都係singsing整..我齋睇囉..
炸雞翼呀∼我好驚佢唔熟呀∼不過都照炸啦∼嘩嘩嘩∼d油係咁濺上黎∼濺一次..嘩一次..好低能..
d油係咁彈落我隻手度...痛爆..噢噢..好快地紅左∼
返到團契..一開始d人勁小囉..好擔心..慢慢d人就愈答愈多啦∼..真係好感謝神呀∼
唉∼原來今次靈修又係做得唔好∼係咪自己準備得唔夠呢?定係自己get錯左呢?還需學習.還需學習..
但係見到d導師係咁笑∼特別係小強!!!
完左..又落左小小雨啦∼不過彤彤又提議去bbq..是但啦∼還掂冇節目..加上我又想去∼
嘻嘻∼在等齊人之際..去左整紙鳶比牧師..牧師仲係醫院做代療呀..希望大家要記愈牧師同佢家人為佢祈禱呀∼記住呀∼
不過係出面等的人以為我地唔去就返左家啦∼唉∼..
同左阿甄.阿廸and幾個女仔去買野..不過要女仔拎炭囉..過份..話唔想整烏糟自己條褲.-o-..
就入去個時..小強話join我地...哈哈∼..佢本來話唔去ge∼話約左但以理∼
點知佢地冇去打邊爐..wakaka..
一路搭一路傾∼好鐘意呢仲感覺..大家一齊傾計..完全冇冷場..冇密密斟..
去到女仔都唔使做野..連(吉)野食都係叫人幫..真係唔該晒..
有時落下雨..不過好快停雨..嘻嘻..完左之後就吹下水..傾下d女孩子心事..
臨走仲要落雨..哈哈..唔緊要..
返到去已經11點幾啦..跟住去左芯芯家..
(仲有下場呀..但今晚打∼)
|