mabelling
暱稱: *L I nG﹏---
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-07-18
散學了.....
傻瓜一名
完左啦完左啦~.....
終於考完啦...haha~
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 326
今日人氣: 23
累積人氣: 14588
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天


打麻雀--悶爆 驚訝 分類: 未分類

我同沛琪去左芯芯家..諗住打麻雀..
大家沖左個靚靚涼之後..就係度等rafeal同ronald..佢2條友等左我地幾耐呀!!過份呀!!
係等既期間同左芯芯新識既朋友仔傾左陣計..佢把聲真係好好聽呀..wakaka..
我地決定打住麻雀等ronald..因為真係等左好耐啦∼

全程係冇咩出聲囉..平時人地打麻雀好多野講ge ma∼打左一個圈就玩左個game
對大家既認識又深左dd..係dd..又覺得好悶.
又玩返麻雀..又係唔咩出聲..不過我同芯芯兩條友傾..rafeal同ronald兩個傾..
又係咁..沛琪就玩電腦..今次好d啦..玩到南圈多dd就玩大富翁..
不過玩大富翁又係咁..我行左一步就覺得好無聊..又驚返唔到跆拳.so去休息..
係我休息之際..佢地又唔玩..又係度講鬼故..由於驚得濟..就決定起身..同佢地講埋一份..
傾左陣..d男仔打機..女仔訓教..玩到8點..諗住訓一陣8點半返家拎衫返跆拳..
點知..訓訓下∼聽到開門聲..即刻彈左起身..9點半..即刻打電話比海sing say sorry∼..
我真係唔想ge又冇人叫我起身..算啦繼續訓..諗住一陣返崇拜..

12:35我地3個一齊彈左起身..唉∼又返唔到..奇怪既係沛琪電話冇人打佢叫佢返崇拜呀∼∼
以前佢十幾個miss call ge ma..海sing又冇打黎..哈哈∼
不過諗起都幾搞野∼..

詩琪.淇淇黎左..淇淇係挪威帶左條勁大條既三文魚返黎..嘩∼睇到都想嘔..不過佢地要我幫佢地切三文魚呀∼
好嘔心呀∼搞到成隻手腥晒..人生第一次切三文魚..成條靚靚既三文魚毀左係我手上啦∼wakaka..

回家之後..7點先食我既好好好早既早餐..




訪客留言 (返回 mabelling 的日誌)


Rafael 於 2006-08-08 06:19 PM 發表:
我學識打無幾耐 , 緊係專心去打啦仲講野咩,同埋果日心情麻麻...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係因為當時既氣氛好怪...大家都唔出聲~
Posted at 2006-08-08 11:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chakman 於 2006-08-07 11:36 PM 發表:
悶唔過我啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~咁又係
Posted at 2006-08-08 12:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]