mabelling
暱稱: *L I nG﹏---
性別: 女
國家: 香港
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-07-18
散學了.....
傻瓜一名
完左啦完左啦~.....
終於考完啦...haha~
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 326
今日人氣: 16
累積人氣: 14533
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


f.4開學日.. 驚訝 分類: 未分類

琴晚果腸胃唔知咩事..係咁嘔..嘔完去左訓教..果肚又紋住咁痛..
又以為今次又係急性腸胃炎..果種痛法..好似胃炎..
訓到1點半..比屋企人吵醒左..-0-..

今日晨早就去左食早早餐啦.訓得2粒鐘渣.成個人暈暈地..好驚倒下暈倒了..
一見到chi凌就係度陰陰咀笑我個頭..= =好笑咩??
好耐冇試過咁咁咁大班人一齊返學啦...

哈哈...今年同明年都係李文友做班主班呀..kaka好開心呀..唔係姣婆芝呀..
A班就李嘉雯呀..佢地正好..不過我地都唔差呀..
彤彤都如佢所願..好好彩咁入左A班..

今年請左好多新老師呀..有11個咁多呀..英文唔係海膽教呀∼不過又唔知個新老師教成點wo∼..好期待呀∼
好啦..今年要比比心機呀...我唔想我第時後悔呀..so 加油..

嗚嗚嗚..好想打邊爐呀..朝早又好爽咁答佢地話:打(強而有力地)
點知返到家先諗起自己呢排腸胃唔好..so決定唔去~..so sorry..

p.s今日又見o者o者啦..麥佢唔係話走ge咩??出奇呀..不過我覺得佢應該返一返黎..跟住就走果d..




訪客留言 (返回 mabelling 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]