琴晚果腸胃唔知咩事..係咁嘔..嘔完去左訓教..果肚又紋住咁痛..
又以為今次又係急性腸胃炎..果種痛法..好似胃炎..
訓到1點半..比屋企人吵醒左..-0-..
今日晨早就去左食早早餐啦.訓得2粒鐘渣.成個人暈暈地..好驚倒下暈倒了..
一見到chi凌就係度陰陰咀笑我個頭..= =好笑咩??
好耐冇試過咁咁咁大班人一齊返學啦...
哈哈...今年同明年都係李文友做班主班呀..kaka好開心呀..唔係姣婆芝呀..
A班就李嘉雯呀..佢地正好..不過我地都唔差呀..
彤彤都如佢所願..好好彩咁入左A班..
今年請左好多新老師呀..有11個咁多呀..英文唔係海膽教呀∼不過又唔知個新老師教成點wo∼..好期待呀∼
好啦..今年要比比心機呀...我唔想我第時後悔呀..so 加油..
嗚嗚嗚..好想打邊爐呀..朝早又好爽咁答佢地話:打(強而有力地)
點知返到家先諗起自己呢排腸胃唔好..so決定唔去~..so sorry..
p.s今日又見o者o者啦..麥佢唔係話走ge咩??出奇呀..不過我覺得佢應該返一返黎..跟住就走果d..
|