2009 年 7 月 22 日  星期三


分類: 未分類
2009-07-22

 

18-7-09
 
古箏啦屎堂終於上曬
 
好开心牙~
 
不過中二得我同李宛姍兩個學,
 
Feel到一定會爆冷,
 
平時就話有三位人兄講下野姐
 
但佢地5學
 
咁米冇人出聲,
 
好彩學半粒鐘,
 
可以訓多半粒鐘,
 
對少個老師半粒鐘,
 
Yeah~呵呵~
 
22-7-09
 
最慘係仲未睇完last fd,
 
不過好彩5洗in土豆網到睇咋,
 
同埋有mango 同mango ge家姐幫
 
如果5係真係死比你睇,
 
 
D書買到7788,
 
有新有舊,
 
不過仲掙3本,
 
刀5明点解要咁鬼早買
 
仲有D書好貴,
 
好彩5係自己比$,
 
Yeah`~
 

發表時間:2009-07-22 11:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 mable_0621 的日誌)


kalo0629 於 2009-07-25 05:42 PM 發表:
去左書展未?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

本身諗住去架,
但因為5想出街住,
所以米冇去...
咍———懶
Posted at 2009-07-27 11:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kelly0502 於 2009-07-24 11:04 PM 發表:
c0mmenT ><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







日誌人流:

暱稱: mAblE
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區

全部 (54)
2010-10-23
2010-04-30
2010-04-26
2010-04-07
2010-03-31
最近三個月尚無任何留言
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
文章總數: 54
留言總數: 122
今日人氣: 6
累積人氣: 2759