mablexD
暱稱: mable
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
有感而發
2011-04-14
壓抑
矛盾.不配
突然好想你
文章分類
全部 (248)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 248
留言總數: 432
今日人氣: 5
累積人氣: 2795
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


心情不好 分類: 未分類

今朝一起身,好攰

7點55先番到去,拿拿聲開locker...跟住又跑去搵kay= ="

then,又入番課室執埋d野...

又要落去早會囉...不滿!!

嘩!今日比平時更頂唔順...企到有丁點兒左搖右擺...好暈

 

上到番課室,成班同kk唱生日歌-v-

中文堂,短講...講到好快,因為太多野講...講完喘哂氣,好辛苦

eng堂,又睇電影

小息,d人係到拎住個望遠鏡...囧!(哈,原來係小蚊今晚去睇sj...)

geog堂,唔錯!

chm堂;明明上次叫我地上去6樓上,今日又無啦啦叫我地番課室先= ="

煒烽做完上part既實驗,就叫左主席出去...點知,衰左...

唉!叫女班長,慘!我最怕就係呢d...燒果個銅管,感覺就好似bbq咁...

嘿,所謂既鍊金術...

執書包就係到發呆...整日都心情唔好,間中發呆

 

落到小食部,放低d野...轉一轉身,無啦啦見到俊...(嘿,上次誤會左佢,佢話有搵我,但係搵唔到..不過算啦,都淋病左= =")

我同佢揮手...then,我再轉身...嘩!見到豪...勁險,好彩豪見唔到我同緊佢打招呼

上到1樓...又見到俊...佢又係到解釋上次單野,嘿!算啦!

其實我真係唔係好明,點解我地2個相識,但係又唔可以比豪知...好鬼祟咁

哈,問左佢就話叫我唔好理....難道這就是男生們之間的秘密?xDD

 

落番小食部,見到疆sir,嘿嘿...問我短講

同佢傾左好耐計...哈哈,多謝你啊,疆sir

我而家先知道原來有咁多野我都誤解左...

 

聽晚8點正,廉政行動2009,有柏豪呀!!!!!!!!

 

倒數中...lemon kk生日快樂=]

玩得開心d呀

--------------------------------------------------------------

剛剛豪哥唱左首情歌比我聽,好正呀-v-

幾好聽,不過今次個feel唱得冇咁好...令我投入唔到,哈哈xDD

突然好掛住你T^T






訪客留言 (返回 mablexD 的日誌)


mablexD 於 2009-09-19 01:59 PM 發表:
哈,我都唔知你邊個...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ABC 於 2009-09-19 12:05 AM 發表:
咁係咪阿?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mablexD 於 2009-09-18 11:58 PM 發表:
哈,你又知我掛住你既...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ABC 於 2009-09-18 11:55 PM 發表:
做咩咁掛住我阿?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]