今朝一起身,好攰
7點55先番到去,拿拿聲開locker...跟住又跑去搵kay= ="
then,又入番課室執埋d野...
又要落去早會囉...不滿!!
嘩!今日比平時更頂唔順...企到有丁點兒左搖右擺...好暈
上到番課室,成班同kk唱生日歌-v-
中文堂,短講...講到好快,因為太多野講...講完喘哂氣,好辛苦
eng堂,又睇電影
小息,d人係到拎住個望遠鏡...囧!(哈,原來係小蚊今晚去睇sj...)
geog堂,唔錯!
chm堂;明明上次叫我地上去6樓上,今日又無啦啦叫我地番課室先= ="
煒烽做完上part既實驗,就叫左主席出去...點知,衰左...
唉!叫女班長,慘!我最怕就係呢d...燒果個銅管,感覺就好似bbq咁...
嘿,所謂既鍊金術...
執書包就係到發呆...整日都心情唔好,間中發呆
落到小食部,放低d野...轉一轉身,無啦啦見到俊...(嘿,上次誤會左佢,佢話有搵我,但係搵唔到..不過算啦,都淋病左= =")
我同佢揮手...then,我再轉身...嘩!見到豪...勁險,好彩豪見唔到我同緊佢打招呼
上到1樓...又見到俊...佢又係到解釋上次單野,嘿!算啦!
其實我真係唔係好明,點解我地2個相識,但係又唔可以比豪知...好鬼祟咁
哈,問左佢就話叫我唔好理....難道這就是男生們之間的秘密?xDD
落番小食部,見到疆sir,嘿嘿...問我短講
同佢傾左好耐計...哈哈,多謝你啊,疆sir
我而家先知道原來有咁多野我都誤解左...
聽晚8點正,廉政行動2009,有柏豪呀!!!!!!!!
倒數中...lemon kk生日快樂=]
玩得開心d呀
--------------------------------------------------------------
剛剛豪哥唱左首情歌比我聽,好正呀-v-
幾好聽,不過今次個feel唱得冇咁好...令我投入唔到,哈哈xDD
突然好掛住你T^T
|