今早跟媽媽10--就1齊番左Church~ 自己1個呆坐左成半粒鐘-W-" 好眼訓呀....最後都無訓到 只係1直諗緊今早個夢..... [ 得閒講你知XD ] 完左啦=]係副堂練歌,今次又唔知點呢 22-07 又上堂唱啦XD 勁畀肥昌同泰和掟-W-" 但係我咁多次都無1次掟中泰和.... 之後N咁多人去左 <悅來好棧> 食Lunch 放左2枱。我個枱有豆釘PYLinSinLun泰和自行Meipu 好熱都無乜胃口食野-__-V 紅蘿白最好味 >////<
食完無番到Home。 企係泰和單車尾 Help.... 好耐無企過 你都咪話唔驚 嚇到半死-..-" 之後肥宇姆名Meipu上左自行到打機 Meipu自行>>Wii 大戰 肥宇姆名>>XBox 大戰 我連個咁益智既Game 都玩唔贏-口-" 碌Ling 158 vs 133 前者自行後者Meipu -____-V
之後落左去找受傑上Sin屋企 受傑Sin成成Meipu 大戰4方城 Clock Rise =___=" 1700受傑走人 Lun 上左黎 打到1845 全部人走晒 TimSing成成 去左食Dinner Lun 搵肥宇 Meipu 去婆婆到食Dinner。 今日婆婆到好多人 Baby番左 表哥番左 17個人頭=W="
我影左姆名個樣啦XDD
海洋公園
玩得開心D 啦張先生,記得買隻Panda 畀我=]
|