2007 年 7 月 16 日  星期一   晴天


2007-07-16 分類: 未分類

 

 

   今早0930左右,強哥打黎佢搞掂晒...我都未訓醒-W-" 之後想出門口個陣點知唔見左其中1封信-..-" 去唔成-W-" Sorry 強哥...
   1215出門口去上水火車站第3卡=] 爺爺早到我岩岩好25分到Arki大姐遲左5半鐘 掛住睇直樹-__-V Beth 汗都無滴 春春就好似去完Swim咁-0- 好大既對比=..=" 5粒人>朗豪坊-HarryPotter 爺爺Arki春春BethMeipu    得我無早餐Lunch-..-" 去左仙跡岩飲野...好貴-0-" 1350入場 同Beth 傾=] 開場我開始收聲,Beth 仲講=___=V 聽到佢成日問春春「姐係點?」 哈哈  今集唔係咁好勁 好似只係1個開頭-W-" 哇 中段悶到我想訓.... G行點都係差DDDDDD =..="  睇完爺爺同Arki 勁快閃左...  之後係朗豪逛=] 我同Beth1齊行 爺爺Arki春春係80M 揀禮物送畀培仔=]  好肚餓-..-" 腳軟...  見到條褲OK岩心水 下次出黎買左佢 [ 仲要等我有錢-..-" ] 
   回上水。係MTR 有間BeardPaPaSweets 泡夫...個個都話好好味 點解我1D 都唔喜歡? 我喜歡A-1 D泡夫多囉....  丁左我1個坐...不爽! 自己1個玩Beth 既Sudoku 我頂爆Beth D Record XDD 滿足=] 同爺爺行到上水中心,之後去左街市睇中醫=V= 好頭痛好頭暈.... 天旋地轉-..-V 睇完去左德興食Dinner  据西冷 5成熟 好野味=]

Harry Potter  <Harry Potter

BreadPaPa  <Beardpapasweets

 

 






訪客留言 (返回 mabley 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





mabley
暱稱: Meipu
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031