2007 年 7 月 19 日 星期四  |
| 2007-07-19 |
分類: 未分類 |
|
|
0714Scoff 個SMS 真係..... 人地尋日提意游早水又唔理人喎 E+又話去....不爽! [ 不爽在點解佢同諗埋既野係1樣! ] 仲要搞到我RE 左Scoff 1次SMS =$0.6.... 今早終於都實行啦XDD 同大哥去左區場跑左1個鐘...晒到我呀....走人見到阿Kit ?! 之後去左行石春路XDD E? 我OK 無問題喎=] 身體健康∼ 之後番番去天平 係落下飲茶~ 叫左碟芥"蘭" 飽.... 回家@@
回家用左1陣PC之後因為今早真係太早起身 訓番陣先~ 點知岩岩訓到就電話響 嘿 我_ _ _=口=" 之後聽完又訓番 點知又SMS 喎 又起身...點知係盧大君呢個麻煩友... 唔理佢 訓到連媽媽番黎都唔知-V-" 真係好攰呢~ 大哥番黎買Lunch。 德興D 外賣好有問題 明明係沙嗲牛丁 佢畀左個五香肉丁丁 明明係牛腩河 佢畀左個牛腩幼麵-W-" 之後係到Hea....
點解今年好似比上年Hea左咁多既? 我上年有咩做呢 =W="
<<今早在區場Change Room 拍下的 |
|
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|