呢個唔係我第一個blog啦~~但以前果d都唔公開~~都唔會再寫啦~~以後就只有呢個~~希望大家多d黎探我haha~
今日真係悲喜交集呢~~今日係我第一次拍mv,好多謝賢睇中我kaka(喜),但今日要7點起身,仲要拖行李箱,,因為要拎好多3同鞋(悲),不過男主角係靚仔-聰..kaka仲有另一女角原來係相識多年ge朋友仔-ling..haha,開頭以為認錯人,sorry(喜)拍攝過程都覺得好新鮮好特別,但9點几食左早餐都下午4點几先食第二餐呢(悲) ..今日拍左三個場景,拍唔晒呢~~so下星期日要再拍,仲有就係今日天氣好干,搞到skin有少少甩皮,又傷風..狂留鼻水,又唔記拎化妝品... (悲悲悲) ..但有左一次好好ge經驗(喜)x100000000000000000





|