今日ge野寫左係xanga度,唔係寫係呢度~~係咪覺得好奇怪呢??我太貪心啦~~開左xanga先發覺,有d地區用唔到xanga,so..我又開左qooza,但2邊都有人留言比我~~我又唔想開左個頭唔寫落去,所以決定2個都寫,係澳門時用xanga,唔係澳門就用qooza,haha~所以要知道我ge最新消息係要2邊都睇的~~kaka~好奸呢
xanga : www.xanga.com/cherryng_524