| «‹ May 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 2 月 10 日 星期五  |
kakaka  |
今日,
咖喱真係好臭!!
首先佢係食飯果時入錯班,
放學佢就以為有羽毛球練習,點知冇~~~
好鬼臭!!kakaka~
算LA~廢時笑佢~
放學我就好人地同佢打羽毛球~
自從我識了咖喱之後,
運動量大增.......
都唔知點解佢有咁多體力......

|
| 刊登時間:2006-02-11 09:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
★宜☆ 於 2006-02-15 07:45 PM 發表:
|
|
|
藍美right 於 2006-02-14 09:08 AM 發表:
我系第一次黎嫁!多多指教也,豬兜 kakaaaaaaa
|
|
|
網球王子-----------越前龍馬 於 2006-02-14 09:08 AM 發表:
網球王子真係好好睇,但係唔係only靠我(越前龍馬),係我同其他隊友同其他學校的網球手做出一場好的比賽.
E.g:不動峰,六角,冰帝,立海,山吹.............
我要上'猩猩'堂.88
我真名係 周xx
自己估吓啦!
|
|
|
傅子~ 於 2006-02-14 09:04 AM 發表:
|
網主回覆
我唔會唔歡迎you la~~~~~~~ Posted at 2006-02-14 09:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
§冰震§ 於 2006-02-14 09:02 AM 發表:
kaka~留左言la~XP
冰震到此一遊~!!!!!!
|
|
|
你知唔知呀~~係我個日記都有寫我D臭事呀~~
><
|
|