macelia
暱稱: 亞"
性別: 女
國家: 香港
« May 2019 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2008-01-02
2007-11-26
生日.
2007-10-27
我而家打blog-c -
文章分類
全部 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Creamy Yan個XG
琪妹XG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 197
今日人氣: 7
累積人氣: 9665
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 20 日  星期一   晴天


昨天家長日

昨天家長日,

我同mum一起見卓sir...

呀mum問卓sir我上堂乖5乖,

卓sir話我上堂乖,好留心,

不過乖還乖,

成績就麻麻,(平均分67.xx)

如果這樣的話,

下年就不能在e班,

佢話希望下年可以在e班見到我,

不過,

我......

唉~唔知點講...

       To 咖喱   :

                好開心可以係1E識到你LEE位有活躍病的好朋友,也許下年我唔同你一班,不過希望你下年亦會記得我,同我一齊放學~~有可能嗎?即使我下年唔係E班,我亦會記得你LEE位終日同人打情罵俏的朋友!!!              

                                                                                                                         也許要告別e班

                                                                                                     CELIA

                                          
刊登時間:2006-02-20 12:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 macelia 的日誌)


LING LING*" 於 2006-02-24 12:10 PM 發表:
蝦嚕*"'

馬敏RIGHT,.估下我係冰個唷>33<""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

LING LING*"嚕
Posted at 2006-02-25 08:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LING LING*" 於 2006-02-24 11:58 AM 發表:
蝦嚕*".
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



藍美right 於 2006-02-24 10:37 AM 發表:
哈哈"
二個都一擔擔嫁,,,
臭味相投....
我都去左啦kmmm
大家快d去啦,,
哈哈::
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



咖哩 於 2006-02-23 09:50 PM 發表:
咩""好一句終人打情罵悄的朋友""?!
你都係啦(馬思利亞)~~
成日同果個叫做吳xx既人打架~~
同我差唔多~~
>w<
係呢度~~做下宣傳啦...
記住黎我個日記~~
我個日記近排既主題係~~死肥佬!!
我地一齊話死死肥佬!!!!
1e萬歲!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



藍美right 於 2006-02-23 09:19 PM 發表:
你地唔好成日罵自已啦..
我會好自碑嫁,,,
我平均分得64.xx詐
好屎啦,,,
死肥卓,,死肥卓,,死肥卓,,死肥卓,,死肥卓,,死肥卓,,
死肥卓,,死肥卓,,死肥卓,,死肥卓,,
好想罵瓜佢也,,,
哈哈mm,
好一句終人打情罵悄的朋友,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



無名氏 於 2006-02-20 08:38 PM 發表:
其實卓sir係到恐嚇d成績較差d人!!!因為我都係咁!!!唔使擔心啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好感動
very thank you'''
Posted at 2006-02-23 08:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



咖哩 於 2006-02-20 07:24 PM 發表:
好衰架!!!!!!
點解話人成日同其他人打情罵俏!!
>X<好衰呀!!!!!
不過你一定可以留係E班架!!!!
因為....
你唔係DOMDOM....
只要我唔同你放學之後打羽毛球...
等你返HOME好好溫書就得啦....
一定要留係E班呀@@@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



~冰震~ 於 2006-02-20 06:24 PM 發表:
終日打情罵悄的朋友~=.=

祝你留到係1Ela~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



無名氏 於 2006-02-20 04:14 PM 發表:
我好悶先黎留言,我都唔想,卓sir都話我再係咁都留唔到係e班,不過算啦!!!

P.S.唔好問我係邊個!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]