| «‹ May 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 2 月 20 日 星期一  |
| 昨天家長日 |
昨天家長日,
我同mum一起見卓sir...
呀mum問卓sir我上堂乖5乖,
卓sir話我上堂乖,好留心,
不過乖還乖,
成績就麻麻,(平均分67.xx)
如果這樣的話,
下年就不能在e班,
佢話希望下年可以在e班見到我,
不過,
我......
唉~唔知點講...
To 咖喱 :
好開心可以係1E識到你LEE位有活躍病的好朋友,也許下年我唔同你一班,不過希望你下年亦會記得我,同我一齊放學~~有可能嗎?即使我下年唔係E班,我亦會記得你LEE位終日同人打情罵俏的朋友!!!
也許要告別e班
CELIA
|
| 刊登時間:2006-02-20 12:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
LING LING*" 於 2006-02-24 12:10 PM 發表:
蝦嚕*"'
馬敏RIGHT,.估下我係冰個唷>33<""
|
網主回覆
LING LING*"嚕 Posted at 2006-02-25 08:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
LING LING*" 於 2006-02-24 11:58 AM 發表:
|
|
|
藍美right 於 2006-02-24 10:37 AM 發表:
哈哈"
二個都一擔擔嫁,,,
臭味相投....
我都去左啦kmmm
大家快d去啦,,
哈哈::
|
|
|
咖哩 於 2006-02-23 09:50 PM 發表:
咩""好一句終人打情罵悄的朋友""?!
你都係啦(馬思利亞)~~
成日同果個叫做吳xx既人打架~~
同我差唔多~~
>w<
係呢度~~做下宣傳啦...
記住黎我個日記~~
我個日記近排既主題係~~死肥佬!!
我地一齊話死死肥佬!!!!
1e萬歲!!!!!!
|
|
|
藍美right 於 2006-02-23 09:19 PM 發表:
你地唔好成日罵自已啦..
我會好自碑嫁,,,
我平均分得64.xx詐
好屎啦,,,
死肥卓,,死肥卓,,死肥卓,,死肥卓,,死肥卓,,死肥卓,,
死肥卓,,死肥卓,,死肥卓,,死肥卓,,
好想罵瓜佢也,,,
哈哈mm,
好一句終人打情罵悄的朋友,,
|
|
|
無名氏 於 2006-02-20 08:38 PM 發表:
其實卓sir係到恐嚇d成績較差d人!!!因為我都係咁!!!唔使擔心啦!!!
|
網主回覆
 好感動
very thank you''' Posted at 2006-02-23 08:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
咖哩 於 2006-02-20 07:24 PM 發表:
好衰架!!!!!!
點解話人成日同其他人打情罵俏!!
>X<好衰呀!!!!!
不過你一定可以留係E班架!!!!
因為....
你唔係DOMDOM....
只要我唔同你放學之後打羽毛球...
等你返HOME好好溫書就得啦....
一定要留係E班呀@@@@
|
|
|
~冰震~ 於 2006-02-20 06:24 PM 發表:
|
|
|
無名氏 於 2006-02-20 04:14 PM 發表:
我好悶先黎留言,我都唔想,卓sir都話我再係咁都留唔到係e班,不過算啦!!!
P.S.唔好問我係邊個!!!
|
|