| «‹ October 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 3 月 11 日 星期日  |
| =3=... |
Lee幾日搞到個Blog 唔知點咁- -
而家個Blog上面有二件野我中意到想死...
第一:Blog頭二個結他中間隻兔仔><
隻兔仔拎住結他嫁><!!!!!
I LoVe It !
第二:就係拎住結他隻兔仔旁個兩個結他La~
XD""""
不過呢∼
個BloG仲未完工嫁∼
仲係覺得有D怪= =
|
| 刊登時間:2007-03-11 06:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你個結他好"令"
(講笑炸/\/\')唔好嬲嬲~
呵呵!幫你留個令令ge留言
|
|
|
VARIAN`銘=] 於 2007-03-16 07:52 PM 發表:
=)
我來跟你留CM!
無上的光榮也!
你的QOOZA怪就怪在旁邊的結他!= =
|
網主回覆
=V=!!!
你地一隻二隻點可以咁嫁!!!!
一隻二隻刀話結他怪= =
等我遲少少PoSt結他圖圖你地睇Sin"= =
Posted at 2007-03-17 07:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
結他也沒什麼特別嘛,,
還是樣子比較重要,,
台灣還是比較好喔=]
鋸尼
|
|
|
LINGLING1030 於 2007-03-12 02:42 PM 發表:
我而家幫你留COMMENTS BOR-{
你吾開心咩-V?
始終都是台灣的最捧! -{卡`!*V*
|
網主回覆
=3=
死百婆Ling= =
夠膽踩我場=3=
你前世未死過Ma?"
死台灣佬死台灣佬死台灣佬死台灣佬死台灣佬!!!
結他萬歲萬歲萬萬歲!!!
Yeah!
Posted at 2007-03-12 01:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|