| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2007 年 8 月 11 日 星期六  |
| 2007-08-11 |
Guitar Guitar- 3-
聽完五月天又要聽Avril - -....
點解學Guitar 要咁樣- -....
點解唔可以聽Hong Kong- v-....
點解一定要聽其他野-V-....
- 3-....
"溫柔",,仲有"When you're Gone"
....
|
| 刊登時間:2007-08-11 10:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
creamy=D 於 2007-08-13 10:07 PM 發表:
咁正咖你.AVRIL D歌喎!!!
益你啦.我同你講呀!
我生日要彈比我聽=)
|
網主回覆
好ar-0-
我彈到走哂音比你聽""
XD'''' Posted at 2007-08-13 10:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Hello!Your blog is special and beautiful!
|
網主回覆
-0-
Thank you very much-0- Posted at 2007-08-13 08:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|