今日星期三,,放學同同班D朋友去天台打波,,
好耐都未試過咁得閒^__^" 每次都係咁wo,,,
一係就得閒到好耐日子,,,唔係就係忘到(囉命)
到依家仲未有女朋友@@,,唔知係好事定係壞事,,,不過算拉,,想有都冇可能-_-屎但吧!!!
5月10號健身月費就到期-3-!!