唔知點wo,,,今日放假又想去游水又想去健身
如果今晚有人去游水就去,,,冇人就去健身
其實我都想去露營+行少量山......不過呢個活動有好多工作要做,,
1,約人又未必約到(我識fd之中)
2,就係$既問題-__-上次去左1次大嶼山都用左成3百蚊
不過都好值^_^,,去完果次之後返黎心理上好似成熟咁
哈哈,,下次唔知幾時可以再去呢!_!我想去睇日出丫..上次睇唔到
thz~