今日早上8點幾就起左身整埋d野,,,
9點25分出門塔車車,,
返舊伯裘練波練到12點左右-___-!!!
唔係練籃球/排球/兵兵球/足球,,,你地係唔會估到
爆炸力要好勁先有用-___-
所以練到好辛苦
岩岩沖完涼,,依家係3點26分-.-
轉左新校咁耐,,今次都係第一次入舊伯裘睇,,,好正
片場,,有16樣唔同既地方
希望遲D有機會參加佢地既活動
訓先-.-好支力,,,,起身再殺過!!!!
多謝路過
tttthz U
多謝支持^_^
要係你好友先cm到-3-
係牙-3-!
嗯-.-日日都有野做
你估下^_^"