今日lunch食完之前就坐定個令位...投標買心頭好..
原本我冇野想食...點知見到我幾中意既阿sir拎出黎既..覺得唔錯..
因為佢份人幾好...又覺得..又唔算好貴..買返黎記個回憶/收藏又好...
用左250買左-3- <---呢個價都係我低線之內..ok拉..
不過本身就可以用$180買嫁-3-點知有個買家勁想要...不斷叫高個價黎買-口-"
最後都係我手上買到...^^幾好拉...1來可以做善事,,2來買到算係心頭好..XD