今日成日都無野做~...咪係屋企睇電視、做暑假作業、訓覺覺豬....突然電話響~冰姨話遲D來我地屋企食晚飯~好呀!!佢末來到我地
又唔准出街~好悶呀~....6:00幾佢終於來到啦~媽咪話出街食飯wo...我要去青衣城食~搭車去既途中~雖然我聽緊MP3~但都係四
圍向出面望~突然見到一部好似伍仔既車頭~我再睇晒後面~伍仔來嫁...仲見到佢tim...(JJ3123)但佢睇唔到我呀~>﹏<...部車行
走左~...好開心呀~食到好飽呀~返到來好累呀~.....試下上網睇下得唔得...勉強得呀~上左去我同呀遠既日記板~我好耐都無幫佢
留言~留下言先....再去我個板~佢留左言呀~回返先...佢考完試lu....恭喜得到自由呀~!!我整好部電腦一定會上msn同你傾計既....
到時你就唔悶啦...^^ ~留完言試下post日記~唔得lu...又玩唔到...無計~...等好返再補返....我每日都有記底D野嫁...
|