星 期 5 都 是 累 極 了 滴 1 天`
早 上 6 點 半 起 床 .. 5 時 下 課`
練 升 旗 .. 英 詩 .. 合 唱 團 .. 田 徑`
遲 D 仲 有 埋 排 球 t!m` -0-
咩 都 系 晒 星 期 5 .. 死 得 了`
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
原 來 有 得 揀 吾 升 旗 滴 .. y0y0`
多 麼 興 奮 滴 耶 .. 呵 呵 呵 呵*
俾 左 交 安 升 哇 .. 升 國 旗`
下 次 1 定 要 升 .. -0-` why why`!?
小 女 升 錯 左 支 區 旗 ah .. 摺 錯 左`
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
甘 日 好 少 功 課 咋 .. 得 果 5 樣`
真 系 百 思 不 得 其 解 :::::
2 日 假 期 就 成 6 .. 7 樣 .. 3 日 就 5 樣`
D 老 師 真 系 [ 可 愛 ] .. -333-`
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
第 1 日 返 英 詩 .. 無 聊 得 很 耶`
還 是 讀 字 讀 字 再 讀 字 吧 ..
也 許 第 1 .. 2 次 練 習 是 這 樣 滴 吧`
慢 慢 見 識 下 有 幾 好 玩 s!n`
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
甘 日 真 系 做 左 隻 豬 豬 哇 .. kaka`
跑 完 步 之 後 太 累 了 ..
1 返 到 屋 企 即 刻 撻 落 張 床 度 訓 教 教 豬`
訓 左 成 3 個 幾 鐘 頭 喔`
9 點 半 先 起 身 食 mum mum` 很 夜 吧`
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
琴 日 冇 打 到 Bl0g [ 留 左 位 ] .. s0r`
因 為 ah ba 琴 晚 話 我 成 日 玩 電 腦`
為 左 吾 俾 人 鎖 機 .. 所 以 吾 打 B0g 住`
禁 多 位 FanS 們 .. 對 吾 住 哇`!!!!!