(´・ω・`)ノ啊哈★(這什麼)
喲、投入俺的懷抱吧!!!(´∀`)--(拖)
madao111
暱稱: 啊海(*´∀`);
性別: 男
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
[怨屋本舖小說版(!!)]...
2010-02-21
2010-02-16
[2009-2-14]* 《我愛你...
[GOSICK同人]情人節賀...
文章分類
全部 (121)
未分類 (118)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Plurk噗浪
魔界皇城
熊貓次元-Z*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 96
今日人氣: 4
累積人氣: 2942
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 25 日  星期五   晴天


2009-12-25 分類: 未分類

懶得打字,去圖↓

  ← 琴日去既餐廳

 ←同細b去左睇十月圍城,都幾好睇(´・ω・`)

 ←食到想嘔既爆谷

←水池?

 ←無聊影

 ←溜冰場…好耐冇玩XD!

 ←重點:WING 隻手 (誤

 ← 火車

 






訪客留言 (返回 madao111 的日誌)


minako5354 於 2009-12-26 06:26 PM 發表:
去邊?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 餐廳就係尖沙咀(/佐敦)個邊..
睇戲係太古..
Posted at 2009-12-28 11:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



y0wing 於 2009-12-26 12:28 AM 發表:
gd`最後你地幾點走??
我隻手真美xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 番到屋企九點幾囉`
Posted at 2009-12-26 12:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]