圓本琴日好悶既,但係我地要影班相
跟住我地AB班影圓之後,到c班影圓本冇咩野既
但係佢地影到好似唯照咁
跟住我地兩班就大笑
放學之後就去左李詠甜屋企玩,仲玩得好開心添(三女,兩男)
仲影左好多相相添
琴日同徐善行書展(好開心哦!!!!)
我地先行三樓既台灣區(刀冇台灣果d書既)
我地行完台灣區之後去左一樓睇書(台灣區金本係冇野睇嫁)
我地行到一間舖頭,金本係買台灣書,但係我想問點解唔係起台灣區既???
好(唔該)
我買完書之後,徐善係到發晒脾氣咁話要買寫真集
行完之後去左睇哈利波特–混血王子的背叛(超好睇)
我地睇到三點幾先返屋企
完
好happy呀!!!!!!!聽日有人陪我去書展
唔今年書展有咩睇呢
好期恃哦!!!!!!!!!!!
續
18號果日同徐善行旺角
果日落勁大雨
我果日買左勁多野^.^
買左幾條手帶and指甲油
我地差唔多走果時見到學校d老師好
16号個日,我去左徐善屋企BBQ(中有其他人)
我去到果時仲味可以燒野食,根住我地同班男仔去左公園玩水蛋
我好久冇同班男仔玩得咁happy
有 我,徐善,中文,馬仔and陳xx
我地準備返屋企果時,朱扒無啦啦話e+過緊黎(佢中要帶多幾個人佢係唔係on9嫁)
原本係有佢份,但係我焦頭早打比佢,佢唔聽電話,所以冇如佢份
根住佢地黎左之後我地就開始BBQ
佢地班男仔唔狠燒野食,要我地班女仔燒,我地緊係話唔得,根住要伯母燒(唔好意思呀,伯母)(你地睇下班男仔幾9)
根住我地玩到8點至9點走