


|
寫番琴日既野!!! |
| 2006 年 5 月 6 日 星期六 | ![]() |
SO...寫番琴日既野!!!
5-5-2006 琴日係屋企超悶牙!!冇咩野做...爆悶...悶得>來<就去整頭髮...傻的...過左陣去睇電視....睇睇下訓著左....訓訓下....牙建就打黎喇!!!!佢係到講花瘤姐姐喎!!!你唔好再題佢喇!!!傾傾下就收左線喇...好熱下...就去左沖涼喇...然後就食飯....食完走去玩電腦....玩完比左我家姐....之後返左房訓覺喇....唔講喇...拜拜.. | ||
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 37 | » |